دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۷

یک اصلاح‌طلب: خاتمي خائن است

دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 235383
عضو شوراي مركزي اعتماد ملي گفت: تنها رئيس جمهوري که طي 8 رياست جمهوري، مردم و منافع ملي کشورش را ناديده گرفت، خاتمي بود.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجيد گروسي پيرامون اظهارات ضد و نقيض برخي از چهره هاي اصلاح‌طلب مدعي پيرو خط امام(ره) اظهار داشت: ادعاي دوم خردادي هاي وابسته به خاتميون برگرفته از خط فکري امام(ره) نبوده چراکه آنها خود امام(ره) را هم قبول نداشتند.

وي در ادامه افزود: بعد از حادثه دوم خرداد چهره هاي برانداز در لباس اصلاح طلب با همکاري اپوزسيون خارج نشين در صدد تخريب چهره  نظام و رهبري بر آمدند که بعضي از اين ها وابسته به دولت خاتمي بودند.

دبير كل جبهه جوانان ايران امروز ادامه داد: مدعيان اصلاح‌طلب شکست خورده پس از حادثه 88 براي اين که طرفداران خود را از دست ندهند به جريان هايي وصل شدند که مسير آنها را از اصلاحات واقعي، نظام و اهداف ولايت فقيه دور کرد.

اصلاح طلبان حرف امام(ره) و ولايت فقيه را زمين گذاشتند

عضو  شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در ادامه با بيان اينكه برخي از اصلاح‌طلبان چه در فتنه 88 و چه پس از آن رهنمودهاي امام (ره) و مقام معظم رهبري را ناديده گرفتند، اظهار داشت: من معتقدم اصلاح‌طلبان مدعي دموکراسي و آزادي و  پيرو  انديشه هاي امام(ره)، حرمت امام(ره) و ولايت فقيه را شکستند و فتنه  88 مصداق بارز به زمين گذاشتن بيانات و نصايح امام (ره) و حضرت آيت الله خامنه اي از سوي اين جريان بود.

خاتمي خائن است

وي با اشاره به تحرکات اخير اصلاح طلبان در آستانه انتخابات رياست جمهوري گفت: خاتمي در طي 8 سال دولت اصلاحاتش نه تنها خدمت نکرد بلکه با راه اندازي يک سري جريانات و هم پوشاني با اپوزسيون غرب به ملت ايران و نظام خيانت کرده، مواضع خاتمي از ابتدا هرگز روشن و شفاف نبوده است، اصلاحات خاتمي جرياني مرده است و نبايد به عرصه انتخابات ورود پيدا كنند.

دبيركل جبهه جوانان ايران امروز افزود: اصلاح‌طلبان مدعي اصلاحات خاتميون تغيير موضع دهند تا ماهيت تشکل آنها بر مردم محرز شود.

اپوزيسيون داخلي را خاتمي هدايت مي کند

گروسي تصريح کرد: اولين نفري که اپوزيسيون را در داخل كشور  مطرح کرد خاتمي بود چرا که اومبناي تفکراتش اصلا روشن نيست و من معتقدم تنها رئيس جمهوري که درطي 8 سال رياست جممهوري مردم و منافع ملي کشورش را ناديده گرفت خاتمي بود.

تفکرات اصلاح‌طلبي مردم، اصلاحات خاتميون نيست

دبيرکل جبهه جوانان ايران امروز با بيان اينکه درحادثه 88 نوعي برادرکشي بين اصلاح‌طلبان و اصولگرايان به راه افتاد، اظهار داشت: حادثه  88 يک جنايت و  خيانت بزرگ بود که اصلاح‌طلبان وابسته به براندازي جنبش سبز با رهبريت موسوي، کروبي، خاتمي و اپوزسيون خارج نشين راه انداختند.

وي افزود: فتنه 88 به مردم نشان داد که خاتمي نه تنها تفکر اصلاح طلبي ندارد بلکه اهداف خود را براي رسيدن به قدرت و رفاه خود دنبال مي كند.

بازگشت اصلاح طلبان به صحنه سياسي كشور دشوار است

گروسي با بيان اينکه ورود اصلاح طلبان در عرصه سياسي کشور و انتخابات رياست جمهوري کار دشواري است، اظهار داشت: من معتقدم بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سياسي و انتخابات رياست جمهوري با دشواري روبرو است چرا که اصلاح طلبان در گذشته شخص محور بوده و همين آسيب جدي به بدنه اصلاح طلبان وارد کرده كه منجر به حادثه 88 شد.

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي در خاتمه خاطرنشان كرد: حادثه 88 تا حدودي ديدگاه مردم را نسبت به اصلاح‌طلبان تغيير داد ، اصلاح‌طلبان نياز به  يك باز تعريف کلي و اساسي دارند تا ماهيت آنها براي مردم و نظام محرز نشود نبايد توقع كارت دعوت از نظام  را براي ورود به عرصه هاي مختلف داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای خاتمی رئیس جمهوری در شان ملت ایران بود و بدور از غوغا سالاری
Germany
این اصلاح طلبان به سردمداری خاتمی در هشت سال دولتمردیشون تا تونستن غوغا بپا کردن که از میوه های تلخ اون غوغاها کوی دانشگاه 78 و تحصن در مجلس و امثالهم بود بعد شما میگی خاتمی غوغاسالار نبود و در شان ملت بود؟!!! چقدر باحالی تو!
Iran, Islamic Republic of
در جواب "اقای خاتمی رئیس جمهوری در شان ملت ایران بود و بدور از غوغا سالاری":
دوست عزیز آقای خاتمی در شان امثال شما بود نه در شان ملت مسلمان و آزاده ایران
ریاست جمهوری آقای خاتمی در طول هشت سال و قبل از آن آقای هاشمی و نیز مقام معظم رهبری که در پست ریاست جمهوری فعالیت کردند وضعیت کشور مجموعا" رضایت بخش بود و اختلاف عمده ای بروز نکرد هر سه روحانی بودند و مورد احترام . اما مشکلات در دوره بنی صدر و احمدی نژاد کشور را دچار بحران کرد.بنظر می رسد روحانیون امثال بزرگان فوق الذکر برای پست ریاست جمهوری مناسبتر باشند باید جلوی افراد ماجراجو گرفته شود /
Germany
بله هر سه روحانی بودن در دوره های قبل از اقای احمدی نژاد ولی اینو که دوره احمدی نژاد رو با بنی صدر مقایسه می کنید و شبیه هممی دونید یا از سوءتوجه شماست یا عناد و الا اگر شما به تحلیل ها و آراء مقام معظم رهبری اهمیت می دادید باید می دونستید که ایشون بارها در صحبتهاشون دفاع جانانه ای از این دولت کردن و هرگز از فحوای کلامشون بدتر بودن این دولت از اصلاحات فهمیده نمی شه چون دولت اصلاحات داشت تیشه به ریشه انقلاب می زد ولی این دولت با برخی لجبازی ها فقط می خواد رئیس بلامنازع باشه و مشکلی با اصل انقلاب نداره. لذا دولت خاتمی به بنی صدر شبیه تره چون جفتشون خائن بودن در لباس دوست
البته آقای خاتمی در شأن ملت بود، ولی خودش را از شان ملت انداخت و شد در شان ملک عبدالله و منافقین تروریستها و براندازان!
بنده خداها خاتمی مملکت رو با نفت 7 - 8 دلاری اداره کرد که بعضی ها با نفت 120 دلاری از پسش بر نیومدن و این شده حال و روزمون!!!
اگه یه مرد باشه اونم خاتمی