شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

احمدی‌نژاد:‌ سهمیه المپیک به اندازه چند مدال جهانی ارزش دارد

برای فتح قله‌ها بروید
يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب: 235223
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد در حاشیه مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به المپیک 2012 لندن خطاب به ورزشکاران گفت: گرچه امروز خوشبختانه در اوج اعتماد به نفس و خودباوری هستید اما وظیفه ما این است که یادآوری کنیم خودتان را باور کنید با اعتماد به نفس و توکل به خدا برای فتح قله‌ها بروید.

وی افزود: ملت ایران امروز شما را قهرمان می‌داند و به وجود شما افتخار می‌کند.

رئیس جمهور تصریح کرد: باور داریم جوانان این سرزمین هر زمان خودشان را باور کنند و به خدا توکل کنند بلندترین قله‌ها زیر پای آنها خواهد بود. امیدوارم با اخلاق و دل‌های پاک برای افتخارآفرینی بروید. حفظ اخلاق و جوانمردی در ورزش خواسته ملت ایران است هرچند که ممکن است با توجه به مسائل حاشیه‌ای که ایجاد شده است دچار مشکل شوید اما این میدان فرصتی است برای ترسیم فرهنگ ملت‌ها و شما نماینده فرهنگ ایران هستید.

محمود احمدی‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: ممکن است برخی مواقع مشکلاتی به وجود بیاید اما ورزشکاران ما باید نماد تواضع و فروتنی و عشق به انسانیت باشند. به سرپرستان تیم‌ها هم توصیه می‌کنم سلامت ورزشکاران حفظ شود و با فراهم کردن محیطی آرام و شرایط مناسب کاری کنند ورزشکاران با خیال راحت و بدون دغدغه وارد میدان رقابت شوند.

رئیس جمهور همچنین خطاب به محمد عباسی و محمد علی‌آبادی گفت: ما همواره در خدمت ورزشکاران بوده‌ایم و با توجه به قهرمانانی که من امشب دیدم مطمئنم همه با مدال‌های رنگی برمی‌گردند به همین دلیل پول جوایز را آماده کنید تا بلافاصله به آنها بپردازیم.

احمدی‌نژاد همچنین از افزایش دو برابری هدایای ورزشکاران قبل از سفر اشاره کرد و گفت: خانواده‌های ورزشکاران زحمت زیادی می‌کشند و باید از آنها تشکر کرد که با روحیه دادن به ورزشکاران زمینه قهرمانی آنان را فراهم می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *