پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - 13 Jun 2024
 
۰
۷
ادعای روزنامه 'لس آنجلس تایمز'؛

نیروی ارشد سیا و پنتاگون از ترس سپاه فراری است! +عکس

يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 232451
روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در گزارشی درباره یک فردی ایرانی الاصل به طرح ادعاهای جالبی پرداخت.
به گزارش سرویس بین الملل جهان،‌ این روزنامه فرد موردنظر را با اسم مستعار "رضا خلیلی" معرفی کرده اما با ادعای اینکه جان او در خطر است،‌ از انتشار چهره و هویت واقعی وی خودداری کرده است.

این نشریه مدعی شده است: خلیلی در آمریکا زندگی سخت و مخفیانه ای دارد زیرا از ترس ماموران سپاه پاسداران لحظه ای در امان نیست!


لس آنجلس تایمز: تصویری که مشاهده می کنید شخصی به نام مستعار رضا خلیلی است که با یک عینک آفتابی، کلاه بیس بال و یک ماسک جراحی آبی و به صورت کاملا مخفیانه در آمریکا زندگی می کند.


لس آنجلس تایمز با بیان اینکه "وی یکی از با نفوذترین چهره های اپوزیسیون در آمریکاست"، به نقل از خلیلی ادعا کرده است: ایران دارای نیروهایی در خاک آمریکاست و مصمم است به سلاح هسته ای برای نابودی اسرائیل دست پیدا کند.

این روزنامه این فرد را عضو سازمان جاسوسی و امنیت داخلی آمریکا معرفی و اضافه کرده است: خلیلی به صورت مخفیانه با همسر و فرزندش در ایالت کالیفرنیا زندگی می کند.

بر پایه این گزارش، خلیلی به ادعای خودش بارها به اقدامات تروریستی و خرابکارانه در خاک ایران دست زده است.

خلیلی بهترین نیروی ماست!


به نوشته این روزنامه آمریکایی "مقامات اطلاعاتی آمریکا می گویند ما شخصی را بهتر از خلیلی برای شناخت تفکر افراد حاکم در ایران نداریم. پیتر وینسنس، یکی از تحلیلگران سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا می گوید: خلیلی یکی از منابع ایدئولوژیک در اختیار آمریکا برای شناخت برنامه هسته ای ایران است."

"پیتر کینگ"، رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس آمریکا نیز گفته است، خلیلی او را متقاعد کرده که فشار بر ایران بر سر برنامه هسته ای را افزایش و کمک به مخالفان را در داخل ایران را در اولویت قرار دهم.

ادعاهای روزنامه آمریکایی لوس آنجلس تایمز درباره امنیت نداشتن یک مامور بلندپایه امنیتی سازمان سیا و پنتاگون در خاک ایالات متحده که همزمان با ادعای "قدرت و توان شگفت انگیز" سازمان سیا مطرح می شود، جالب توجه است.

کینه عمیق آمریکا از سپاه

گرچه گزارش هایی از این جنس نوعی اذعان به قدرت سپاه پاسداران و نشانه کینه عمیق دولت آمریکا از این نهاد نظامی محسوب می شود،‌ اما روشن است که این ادعاهای رسانه ای با هدف توجیه سیاست های ضدایرانی کاخ سفید علیه ایران و بهانه تراشی برای هزینه های کلان علیه جمهوری اسلامی است.

در واقع دولت آمریکا درصدد است به افکار عمومی کشورش بقبولاند ایران حتی در خاک ایالات متحده آمریکا، دست از سر این کشور بر نمی دارد بنابراین باید این کشور را با انواع ابزارها از جمله ترور، تهدید و تحریم تحت فشار گذاشت.

ادعای کاخ سفید با همراهی عربستان درباره طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن هم در همین راستا برنامه ریزی شده بود.

و این همه در حالی است که دست های آمریکا همچنان به خون مردم و دانشمندان ایران اسلامی خون آلود است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این گزارش روزنامه لس آجلس تایمز دقیقا ترس آمریکا از ایران و سپاه رو نشون میده ، کسی نیست به اینا بگه شما که این همه ادعاتون میشه خودتونو ناجی جهان میدونین چطور از یک فرد به اصطلاح ایرانی نمی تونی محافظت کنی؟ مسخره ست
خيلي مسخره است !!!!
این خلیلی هم احتمالا نیروی خودمونه!!!
بعد از مدتی معلوم میشه کلی می خندیم.
Netherlands
ماسک هم فایده نداره یا مثل مدحی نفوذی بچه های خودیه یا اگر نیاشه هر چی باشه پیداش می کنن و حق خیانتهاشو کف دستش می ذارن
Latvia
اینجوری که تابلو تره
Iran, Islamic Republic of
اخه آدم اگر اینجوری باشه که خیلی تابلوتره!!!
Iran, Islamic Republic of
يه دلقك ديگه!