جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱

ظریف پس از دیدار با سرلشکر جعفری چه گفت؟

اقدام احمقانه آمریکایی‌ها کشور ما را متحدتر کرد
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 681080
مهر نوشت: وزیر خارجه کشورمان گفت: اقدام احمقانه آمریکایی‌ها درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوشبختانه باعث اتحاد بیشتر ما در کشور شده است.
ظریف پس از دیدار با سرلشکر جعفری چه گفت؟
به گزارش جهان نيوز،  محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در حاشیه دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امروز به دیدار فرماندهان سپاه آمدیم تا در کنار برادرانمان مانند سابق حضور جدی داشته باشیم و خوشبختانه این اقدام احمقانه امریکایی‌ها باعث شد اتحاد و همدلی در کشور ما بیش از پیش شود.

وی افزود: این اقدام خنده دار و مضحک امریکایی‌ها نشانگر استیصال سیاست‌های آن‌ها در منطقه است، زیرا سپاه در همه اتفاقاتی که در منطقه افتاد، در حمایت از مظلومان پیشقدم شد و همین موضوع باعث شد تا سیاستمداران امریکا گوششان در اختیار عده‌ای قلیلی از ضدانقلاب باشد که مدام در گوش آن‌ها وزوز می‌کنند که امریکا توانایی مقابله با ایران را دارد در حالیکه خود آن‌ها هم می‌دانند که اقتدار و عزت سپاه باعث اتحاد و همدلی ایرانیان است.

وزیر خارجه گفت: این اقدام احمقانه امریکا بازتاب‌های خوبی داشته است و همانطور که شاهد بودیم دیروز بسیاری از مسئولان کشورمان از رئیس جمهور گرفته تا نمایندگان مجلس و همه مسئولان کشوری و لشکری با سپاه همراه و همگام شدند و حتی شاهد بودیم که یک شبکه ماهواره‌ای هم با اعلام یک نظرسنجی سیاستش شکست خورد و آن طور که آن‌ها نشان دادند بیش از ۸۶ درصد مردم مخالف اقدام امریکایی‌ها در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...