يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰
۱

مردم چندميليون‌نامه به احمدي‌نژاد نوشته‌اند؟

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 227963
رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری از نوشته شدن ۲۳ میلیون نامه به رییس جمهور در جریان ۹۹ سفر استانی احمدی نژاد و پردازش ۸۰ درصد آن ها خبر داد.
به گزارش جهان، مرتضی غرقی، رییس مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری در گفتگویی با نشریه نهاد داخلی نهاد ریاست جمهوری به بررسی جنبه های مختلف سفرهای استانی ریاست جمهوری و همچنین نحوه رسیدگی به این نامه ها پرداخته است.
 
وی درباره سفرهای استانی گفته است: حضور بی واسطه در میان مردم و تشکیل جلسات کابینه در تمامی نقاط کشور که در مواردی پای هیچ مسؤولی حتی در سطح مدیر کل نیز به آن جا نرسیده بود، مصداق روشنی از مردم سالاری دینی است.

به گفته غرقی "تعداد نامه های دریافت شده به تفکیک در دور اول سفرهای استانی 7229286 نامه و در دور دوم تعداد 8351034 فقره و در دور سوم 6708602 فقره نامه و در دور چهارم تعداد 1348914 نامه بوده و به طور کلی در این دوره ها 23637836 فقره نامه توسط 3720 نفر از نیروهای اعزامی از سوی مرکز ارتباطات مردمی جمع آوری، پردازش و رسیدگی شده است."
 
وی افزوده است: باید گفت که بیش از 80 درصد نامه حول محور درخواست های مسکن، اشتغال، دارو و درمان، تسهیلات بانکی و مساعدت های مالی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب این نیازها که مشخص است. مردم واقعا اکثرشان در اقلام مذکور مشکل دارند.
نیازی به دریافت نامه تک تک نیست کارها باید روی برنامه و روند پیگیری و به مردم خدمت رسانی بشود نه اینکه سفارش مورد به مورد.