يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

تیم ملی ایران قهر مان جام جهانی شد

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 227896
عصر شنبه این هفته در بازی پایانی جام جهانی پیشکسوتان فوتبال جهان تیمهای ایران و تایلند در حضور بیش از دوهزار تماشاگر در استادیوم راجامانگالا رو در روی هم قرار گرفتند.
به گزارش وب سایت رسمی مجید جلالی؛ بازی در نیمه اول با تک گل ایران توسط بهروز پرورش خواه روی پاس طلایی رحیم غیاثی کاپیتان تیم ایران به ثمر رسید. در نیمه دوم حملات ایران از جناحین ادامه داشت تا اینکه حسین احمدیان روی پاس محمد ضیایی گل دوم ایران را به ثمر رساند. از این به بعد تیم تایلند حملات زیادی روی دروازه ایران تدارک دید و توانست ظرف 5 دقیقه دوگل زده و بازی تا دقیقه 70  دو بر دومساوی شد. تعویضهای بسیار خوب تیم ایران جان تازه ای به تیم داد و صفدر یوسف لو بازیکن تازه وارد موفق شد در دقیقه 80 گل سوم ایران را زده و این گل تا پایان حفظ و منجر به قهرمانی تیم ایران شد.

مراسم اهدا جام با حضور مقامات بازیها و وزیر ورزش تایلند و طبق برنامه بسیار زیبا و جالبی انجام شد و بازیکنان تیم ایران جشن با شکوهی را در استادیوم برگزار کردند. سرپرست تیم ایران  رضا مقدم پناه و محمد صابونی و سرمربی تیم ایران مجید جلالی بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *