شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
امروز در تالار مشروطه مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود

آمادگی ۱۷۰ نماینده مجلس نهم برای شرکت در فراکسیون اصولگرایان

جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 224926
تاکنون ۱۷۰نماینده مجلس برای شرکت در فراکسیون اصولگرایان که روز شنبه در تالار مشروطه مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، اعلام آمادگی کرده اند.
آمادگی ۱۷۰ نماینده مجلس نهم برای شرکت در فراکسیون اصولگرایان
به گزارش جهان به نقل از فارس، بر اساس استمزاجی که از منتخبان مجلس نهم صورت گرفته، تاکنون 170 نماینده مجلس نهم برای شرکت در فراکسیون اصولگرایان که ساعت 14 روز شنبه در تالار مشروطه مجلس شورای اسلامی برگزار می شود، اعلام آمادگی کرده اند. در جلسه قبلی و غیر رسمی این فراکسیون 153 نفر شرکت کرده بودند.

حضور اکثریت قاطع منتخبان مجلس نهم در جلسه شنبه فراکسیون اصولگرایان


در همین حال منتخب مردم اصفهان در مجلس نهم از حضور اکثریت قاطع منتخبان اصولگرای مجلس نهم در جلسه روز شنبه فراکسیون اصولگریان خبرداد و گفت: از تمام اصولگرایانی که در چارچوب منشور جامعتین قرار داشته و به اصول و مبانی انقلاب و رهبری پایبند هستند، برای حضور در فراکسیون فراگیر دعوت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفتگو با مهر با اشاره به جلسه روز شنبه فراکسیون اصولگرایان گفت: از تمام اصولگرایانی که به شاخص ها و اصولی که توسط مقام معظم رهبری تبیین شده پایبند هستند و در چارچوب منشور اصولگرایی تعریف می شوند، دعوت کردیم که در جلسه روز شنبه فراکسیون فراگیر شرکت کنند.

همچنین وی در مورد فراکسیون رهروان ولایت گفت: یک مباحث کلی با شورای مرکزی این فراکسیون مطرح شده و به دنبال این هستیم که همه اصولگراها در فراکسیون اصولگرایان جمع شوند.

منتخب مردم اصفهان تشکیل فراکسیون فراگیر را لازمه مجلس نهم دانست و گفت: مجلس نهم اگر بخواهد پاسخگوی مطالبات و نیازهای مردم باشد باید یک فراکسیون واحد میان اصولگریان شکل گیرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحامیت مبارز همچنین در واکنش به اینکه برخی تشکیل فراکسیون اصولگرایان را غیر ممکن می دانند، گفت: یک قطار تا زمانی که ایستاده مورد توجه نیست، اما زمانی که به حرکت در بیاید همه به آن سنگ می اندازند ، لذا این سیاه نمائی ها مانع تشکیل فراکسیون فراگیر نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه منتخبان مجلس نهم با وحدت کلمه فراکسیون اصولگریان را تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: منتخبین اصولگرا امانت نمایندگی مردم را به دوش می کشند؛ لذا اصولگرایان با وحدت و یکپارچه در سنگر مجلس شورای اسلامی از مبانی، اصول و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ و خواسته ها و مطالبات مردم را محقق خواهند ساخت.

بر اساس این گزارش اولین نشست فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم در تالار مشروطه واقع در بهارستان ساعت 14:30 لغایت 19:30 شنبه ششم خردادماه 91 جهت انتخاب هیات رئیسه موقت فراکسیون و انتخاب هیات رئیسه پیشنهادی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

فراکسیون اصولگرایان و فراکسیون رهروان ولایت روز یکشنبه در صحن علنی مجلس جلسه مشترک خواهند داشت. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *