دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

بزرگواری، ادعای سایت حامی علی لاریجانی را تکذیب کرد

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 222693
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: من به خبرنگار این سایت خبری گفته بودم که تنها تا ساعت 10 در این مراسم بودم در حالی که تا ساعت 12 ادامه داشته و طبیعتا نمایندگان دیگری در آن حضور پیدا کرده‌اند.
به گزارش جهان،‌ حجت‌الاسلام علی محمد بزرگواری، در گفتگو با «نسیم» ضمن گلایه از نحوه انتشار سخنانش در سایت‌ حامی علی لاریجانی، درخصوص تعداد حاضرین نشست هم‌اندیشی اصولگرایان مجلس نهم به بیان توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد که به مجلس نهم نیز راه یافته است با اشاره به آمار منتشر شده به نقل از خود در پایگاه خبرآنلاین مبنی بر اینکه تعداد حاضرین در این نشست بین 70 تا 80 نفر بودند اظهار داشت: من به خبرنگار این سایت خبری گفته بودم که تنها تا ساعت 10 در این مراسم بودم در حالی که تا ساعت 12 ادامه داشته و طبیعتا نمایندگان دیگری در آن حضور پیدا کرده‌اند.

وی همچنین در خصوص اظهارات منتسب به خود مبنی بر اینکه خیلی از این حاضرین به علی لاریجانی رای خواهند داد نیز گفت: تعداد ده الی بیست نفر از حاضرین در این جلسه کسانی بودند که در نشست اخیر علی لاریجانی نیز حضور داشتند که من تنها به این موضوع اشاره کردم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *