چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰
۱

آیا زاکربرگ نوه راکفلر است؟+ عکس

شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب: 222526
برخی کاربران فیس بوک عنوان کردند که نام اصلی مارک زاکربرگ، "جاکوب گرینبرگ" نوه راکفلر سیاستمدار و ثروتمند مشهور است.
به گزارش جهان به نقل از اوباما، برخی کاربران آمریکایی با انتشار تصویری در فیس بوک عنوان کرده‌اند که نام اصلی مارک زاکربرگ که به عنوان بنیانگذار فیس بوک شناخته می‌شود، جاکوب گرینبرگ نوه راکفلر سیاستمدار و ثروتمند مشهور است.

این گروه بر این باورند که همسر موریس گرینبرگ پدر ادعایی زاکربرگ، کورین فیلیس زاکرمن است  و به نظر می‌رسد خانواده راکفلرها با ابداع فامیلی "زاکربرگ" از ترکیب دو فامیلی "زاکرمن" و "گرینبرگ"، برای جاکوب گرینبرگ هویت جدیدی ساخته‌اند و وی را به عنوان راس فیس بوک معرفی کرده‌اند تا بتوانند چهره امنیتی و سیاسی راکفلرها را پشت کاراکتر یک جوان خوشفکر با چهره‌ای معصوم مخفی کنند.



به علاوه، راکفلرها ارتباطات گسترده‌ای با خانواده ی مافیایی روچیلد دارند و به نظر می‌رسد که سهام 8درصدی روچیلدها در فیس بوک نیز نشان‌دهنده چمبره زدن راکفلرها و دوستانشان بر مدیریت فیس بوک است.

این گروه‌ها با طرح این موضوع که وجود چهره "زاکربرگ" در راس فیس بوک، تنها نمادی برای مردمی و عادی جلوه دادن فعالیت‌های این شبکه اجتماعی است، تصور کسانی را که می‌پندارند فیس بوک از درون یک دانشگاه و صرفاً براساس یک پروژه دانشجویی راه‌اندازی شده را مورد تمسخر قرار داده‌اند.



گرچه صحت ادعای این گروه آمریکایی هنوز مشخص نیست اما این بخش از اظهارات آن‌ها که فیس بوک با مدیریت اقتصادی و سیاسی گروه 1 درصد متشکل از افراد و خانواده‌های یهودی فراماسونی چون روچیلدها و راکفلرها اداره می‌شود، از سوی دیگر گروه‌های معترض آمریکایی نیز مورد اشاره قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
شك نكن همه چي زير سر صهيون و فراماسون است