چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

رایزنی برخی کارکنان مجلس برای ریاست لاریجانی

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 221546
برخی کارکنان مجلس از روزهای گذشته تلاش گسترده ای را برای ابقای علی لاریجانی بر ریاست مجلس نهم آغاز کرده اند.
به گزارش جهان بعد از انتخابات مجلس نهم و مشخص شدن منتخبان این مجلس، برخی از کارکنان مجلس، تلاشهایی را برای معرفی منتخبان به علی لاریجانی آغاز کرده اند.

 در این میان افراد مذکور زمینه حضور منتخبان در مجلس و جلسه آنها با لاریجانی را فراهم کرده و در تلاش هستند تا به نوعی رای آنها برای ریاست مجلس را بدست آورند.

 در همین راستا در هفته های گذشته از جمله دیروز تعدادی از منتخبان مجلس در راهروهای مجلس حضور یافته و بعد از آن با علی لاریجانی رئیس مجلس هم دیدار داشتند.

 از طرف دیگر این عده از کارکنان مجلس سخنانی خاص در مورد حدادعادل که رقیب لاریجانی برای ریاست مجلس نهم است، ابراز داشته اند.

 در همین راستا سایت نزدیک به یکی از مدیران مجلس روز شنبه 16 اردیبهشت در خبری تخریبی با تیتر «سبزی پلوماهی حداد عادل به ۲۵ نماینده» سعی کرد وانمود کند که حدادعادل از مقبولیت بین منتخبان مجلس نهم برخوردار نیست.

 پس از درج این خبر در این سایت، مدیران ... در تماسی با سایت هایی که قرارداد همکاری با آنها دارند، از آنها خواستند تا این خبر را بازتاب دهند.

گفته می شود آنها به دنبال انتشار اخبار مثبت از علی لاریجانی هستند.

با توجه به جایگاه و شخصیت دکتر علی لاریجانی، انتشار اخباری شائبه انگیز از این دست (همچون دادن وام و... در این ماه‌ها) شایسته ایشان نیست و قطعا خود ایشان نیز موافق این گونه کارها نیست و دلبستگان و هواداران ایشان بهتر است به جای در پیش گرفتن این گونه رویکردها، اجازه دهند تا نمایندگان ملت خود در روز موعود سرنوشت مجلس نهم را تعیین کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *