پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 30 May 2024
 
۰
۱

روزنامه دولت اعترافات متهم اصلی درباره مقام ارشد جریان انحرافی را سانسور کرد

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 220307
روزنامه دولتی ایران اعترافات صریح یکی از متهمان اصلی پرونده فساد بانکی درباره نقش لیدر جریان انحرافی در این فساد بزرگ را سانسور کرد.
به گزارش جهان،‌ روزنامه ایران که برخی ناظران سیاسی آن را بولتن جریان انحرافی نامیده‌اند،در گزارش امروز خود از برگزاری هشتمین جلسه دادگاه فساد مالی با عنوان "آريا با پيش‌فاكتور سيب‌زميني و پياز هم وام مي‌گرفت!" اعترافات یکی از متهمان پرونده به نام "الف.گ" درباره نقش ویژه و کلیدی لیدر جریان انحرافی در این پرونده را سانسور کرد.

روزنامه ایران در گزارش خود در بخش مربوط به اعترافات الف.گ صرفا به این جمله بسنده کرده که: «اين متهم سپس با طرح اتهاماتي درخصوص برخي اطرافيان رئيس‌جمهور تلاش كرد خود را بي‌گناه جلوه دهد كه با واكنش رئيس دادگاه روبه‌رو شد.»

شایان ذکر است «الف.گ» به عنوان یکی از متهمان اصلی این پرونده در جلسه روز گذشته دادگاه فساد بزرگ مالی به صراحت به نقش اساسی و کلیدی "الف.م" در این پرونده اشاره داشت و با اشاره به پروژه ۲ طبقه کردن مسیر رامسر گفت: "اصل فساد از آنجا شروع شد، من ۶ محرم دو سال قبل با «الف.م» در هتل لاله جلسه داشتم اما او تمام جلسه خواب بود؛ کاری که «الف.م» پشتش باشد اصلا مناقصه ندارد. ما با او کاری نداریم اما او پدر ما را درآورده است؛ من اولین بار قرارداد را به هزار روش ندادم. من جریان انحرافی را بسیار قوی می‌دیدم. در این پرونده ۴۰ میلیارد تومان اصلا معلوم نبود قرار است به چه کسی داده شود. موضوع جلسه شب در هتل لاله را به بعضی از دوستانم گفتم."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
مگر قاضى نگفت اظهارات متهم دليل بر اتهام و جرم فرد ديگر نيست
دوستان را توصيه به صبر مى كنم
و لايحمل هذا العلم إلا أهل البصر و الصبر