يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

هاشمی: هر زمان لازم بدانم، حرف مي زنم

سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 215921
مواضع من قبل از انتخابات سال ۸۸ كاملاروشن بود بعد از آن نيز هرجا كه لازم بود موضع گيري كرده و حرف خودم را صريحا گفته ام.

به گزارش جهان، هاشمی رفسنجانی در گفت وگوی نوروزی با اعتماد، در پاسخ به انتقاداتی که به سکوت و مواضع 2 پهلوی او شده، گفته است: عده يي مي گويند چرا سكوت كرده ام در مقابل نيز عده يي معترضند چرا سكوت نكرده و سخن گفته ام. به هر حال معتقدم به هيچ وجه سكوت نكرده ام. آنچه را كه فهميده ام و اعتقاد داشته ام يا به صراحت بيان كرده ام يا براي تحققش تلاش كرده ام. شايد كساني كه اين ادعا را مي كنند انتظار داشته اند كه چرا وارد دعواهاي سياسي و اختلافي نشده ام يا به تنش و اختلاف در جامعه دامن نزده ام. 

هركسي شان و شوونات و ملاحظاتي دارد. مواضع من قبل از انتخابات سال ۸۸ كاملاروشن بود بعد از آن نيز هرجا كه لازم بود موضع گيري كرده و حرف خودم را صريحا گفته ام ولي به يك اصل مسلم نيز در عين حال پايبند بوده ام كه دامن زدن به اختلافات و دعواهاي سياسي را در اين شرايط نه جايز مي دانم و نه شرعي. تا آنجا هم كه توانسته ام سعي كرده ام غير از راه هاي جنجالي و رسانه يي به روند حل امور كمك و دامنه اختلافات را كم كنم. آنجا كه مصالح و منافع نظام و كشور در ميان باشد، سكوت و پيگيري كارها از ساير راه ها را دنبال مي كنم و آنجا كه لازم باشد و موثر بدانم، حرف مي زنم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقاي محترم
فراموش كرديد براي دوره تبليغاتي انتخابات رئيس جمهوري عمامه از سر برداشتيد وشعار نگاه نوبافونت درشت را تبليغ كرديد .حال دم از مصالح نظام مي زنيد .فرزندان شما با برخی رفتارها ومواضعشان خون شهدا راپايمال كردند كه ان‌شاءالله جواب آن راخواهند گرفت.
پيشنهاد
حال بهتر است بجاي حرف زدن يا نزدن توبه كنيد
كاروان رفت و تو در خواب و بيابان در پيش ............