کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هاشمی: هر زمان لازم بدانم، حرف مي زنم

15 فروردين 1391 ساعت 17:07

مواضع من قبل از انتخابات سال ۸۸ كاملاروشن بود بعد از آن نيز هرجا كه لازم بود موضع گيري كرده و حرف خودم را صريحا گفته ام.


به گزارش جهان، هاشمی رفسنجانی در گفت وگوی نوروزی با اعتماد، در پاسخ به انتقاداتی که به سکوت و مواضع 2 پهلوی او شده، گفته است: عده يي مي گويند چرا سكوت كرده ام در مقابل نيز عده يي معترضند چرا سكوت نكرده و سخن گفته ام. به هر حال معتقدم به هيچ وجه سكوت نكرده ام. آنچه را كه فهميده ام و اعتقاد داشته ام يا به صراحت بيان كرده ام يا براي تحققش تلاش كرده ام. شايد كساني كه اين ادعا را مي كنند انتظار داشته اند كه چرا وارد دعواهاي سياسي و اختلافي نشده ام يا به تنش و اختلاف در جامعه دامن نزده ام. 

هركسي شان و شوونات و ملاحظاتي دارد. مواضع من قبل از انتخابات سال ۸۸ كاملاروشن بود بعد از آن نيز هرجا كه لازم بود موضع گيري كرده و حرف خودم را صريحا گفته ام ولي به يك اصل مسلم نيز در عين حال پايبند بوده ام كه دامن زدن به اختلافات و دعواهاي سياسي را در اين شرايط نه جايز مي دانم و نه شرعي. تا آنجا هم كه توانسته ام سعي كرده ام غير از راه هاي جنجالي و رسانه يي به روند حل امور كمك و دامنه اختلافات را كم كنم. آنجا كه مصالح و منافع نظام و كشور در ميان باشد، سكوت و پيگيري كارها از ساير راه ها را دنبال مي كنم و آنجا كه لازم باشد و موثر بدانم، حرف مي زنم.


کد مطلب: 215921

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/215921/هاشمی-زمان-لازم-بدانم-حرف-مي-زنم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com