سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۲۳

دستور مشائي براي جبران خسارتي كه احمدي نژاد زده است!

+سند
سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 169000
دستور مشائي براي جبران خسارتي كه احمدي نژاد زده است!
در حالي كه اسناد جديد از حضور مستقيم محمد شريف ملك زاده قائم مقام مشايي در شوراي ايرانيان خارج از كشور در پيگيري هاي صورت گرفته براي حل مشكلات سرمایه دار بدنام و متهم قاچاق سيگار حكايت داشت، خبرنگار ما به سند جديدي كه نشان دهنده تلاش مشايي و ملك زاده براي پرداخت پول بيت المال به عنوان خسارت به اين كلان سرمايه دار فراري از كشور حكايت دارد.

به گزارش جهان، طبق اين سند اسفنديار رحيم مشايي به وزارت صنايع دستور داده است قراردادهاي شركت هاي فعال العقيلي در حوزه سيگار را كه به دستور رييس جمهور لغو شده بود، رفع لغو نموده و همچنين به وي " پرداخت خسارت وارده" نمايد.

اين قراردادها در سال ۱۳۸۵ در پي افشاگري هاي رييس جمهور در مورد مفاسد اقتصادي اين جريان توسط شركت دخانيات كه زير نظر وزارت صنايع اداره مي گردد و با دستور مستقيم طه طاهري رييس اين سازمان لغو شده بود.

نكته جالب توجه اين نامه دستورات سه گانه مشايي بر "دستور رسيدگي"، "اقدام مساعد" و همچنين لزوم "اعلام نتيجه" از سوي وزير وقت صنايع مي باشد.

اين نامه نيز بدون هيچگونه ارتباط كاري "جهت پيگيري و گزارش اقدامات انجام شده" براي محمد شريف ملك زاده در شوراي ايرانيان خارج از كشور رونوشت شده است.

اسناد منتشر شده در جريانات اخير نشان دهنده تلاش جريان انحرافي دولت براي تطهير العقيلي و حل مشكلات وي در كشور داشت اما اسناد روزهاي اخير نشان دهنده نقش كليدي محمد شريف ملك زاده در اين ماجرا است.

ملك زاده كه با تغيير موضع تاكتيكي در سالهاي اخير از حمايت افراطي جاسبي و هاشمي به يكي از پست هاي كليدي دولت احمدي نژاد دست پيدا كرده است در اين جريان به عنوان رابط العقيلي اقدام و به پيگيري نامه هاي وي براي حل مشكلات اين قاچاقچي سيگار دست زده است.

مشايي و ملك زاده تاكنون نتوانسته اند هيچگونه توجيهي در خصوص اينگونه اقدامات خود در حمايت تمام عيار از مفسدان اقتصادي ارائه نمايند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای بابا وقتی یه فتنه ای بدتر از فتنه 88 به پا کرد اونوقت قوه قضاییه دستور حبس خانگی می دهد و موضوع تمام می شه چیزی که خیلی اهمیت نداره خون مردم مؤمن و مسلمان ایرانه دیگه !!
Iran, Islamic Republic of
حتما محرابيان هم چون اين دستور را اجرا نكرده توسط مشايي بركنار شده
Iran, Islamic Republic of
این نامه ها رو وزرای مغضوب شده پس از ترک میز ریاست لو میدن؟
United States
چرا قوه قضايه با فتنه گران و جريان انحراف برخورد قانوني نمي كند
ايا قانون فقط براي برخورد با ضعفاست اين چه وضعي است قوه قضايه فقط رعد برق داره ولي امان از يك قطره باران
عکسش خیلی باحاله
ذات مشایی را نشون داده
بقول بعضیا " الیاس دولت احمدی نژاد" است مشایی..
قوه قضاییه اگر برخورد قاطع با مهدی -فائزه هاشمی خاتمی موسوی کروبی و خود شخص هاشمی کرده بود

الان براحتی میتوانست با مشایی نیز برخورد قاطع کرده و محاکمه اش کند

اما حیف..
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا این موارد در قوه قضاییه و سازمان بازرسی پیگیری میشه اگر خلاف باشه که هیچ ولی اگر واقعا کسی بنا به اطلاعات غلط متهم شده و جبران خسارت شود که واقعا باید به عدالتی که داریم اونوقت افتخار کنیم.
Iran, Islamic Republic of
کاش بریم جلوی قوه قضاییه تجمع کنیم و بخواهیم زودتر دستگیرشون کنند.
Iran, Islamic Republic of
با توجه به این عکس ، رئیس و مافوق کیست ؟؟؟
نظر منم اینه که بطور همزمان توسط پلیس اینترپل مهدی هاشمی را بیارن ایران و همچنین فائزه هاشمی و همزمان مشایی و بقایی و خاتمی

این افراد اگر باهم محاکمه بشن دیگه هم قدرت قوه قضاییه نشون داده میشه هم هیچکس دیگه گلایه ای نداره از اهمال در تنبیه خطاکاران


اما محاکمه یکی از این طرفها جنجال به پا میکنه
Iran, Islamic Republic of
جالبه به ملک زاده رونوشت زده!
با توجه به شناختي كه از دستورات مهندس مشايي دارم ، ايشان معمولا اغلب نامه ها رو بدين صورت إرجاع مي دهند . رسيدكي كه بايد بشود ، اقدام هم اكه قراره مساعد نباشه خوب نامه نميخواد ، سوم هم اينكه يعني نبايد نتيجه نامه رو از مسئول مورد نظر بخواد ، كه اينجوري هم نميشه !!!
حالا مشكل شما ؟؟؟. - رضا سيمرغ 
این کاغذ به تنهایی چیزی را نشان نمی دهد. چرا که می تواند قانونی باشد.
خواهشا دست از این کارها بردارید، اگر غیرقانونی است و برخوردی صورت نگرفته است، گناهش متوجه رئیس قوه قضاییه است و اگر کارش قانونی بوده است، شما خیلی اشتباه می کنید که تمهت می زنید.
Iran, Islamic Republic of
باید بریم جلوی قوه قضاییه تجمع کنیم و بخواهیم زودتر دستگیرشون کنند.
Iran, Islamic Republic of
ميگم اين همه ادعاي بصيرت و خواص بي بصيرت و اينا مي كرديد چي شد؟؟؟حالا كي بي بصيرت بود؟ اونايي كه ميگفتن اين ... مشكل داره يا اونايي كه ....
Iran, Islamic Republic of
این فقط یک درخواست بوده که جهت بررسی ارجاع شده
احتمالا طرف از طریق دفتر ایرانیان اینکار رو کرده
از این نامه ها از دفتر رییس جمهور ... زیاد برای ادارات دولتی میاد
مهم اقدامام صورت گرفته بعدی و اعمال نفوذهاست که در این نامه اثری نشان نمی دهد
United States
واقعا ادمی اگر چهار طرف سرش چشم داشته باشد باز هم کم است واین خناثان چگونه بر سر غارت بیت المال نشسته اندوبعضی تنگ نظران وحسودان حقوق حقه زحمتکشان را به عنوان حفظ بیت المال نمیپردازند
Iran, Islamic Republic of
با سلام طبق خبری که رسیده پرونده مشایی در دستگاه قضا بررسی خواهد شد .به امید آن روزی که این شخص را در زندان ببینیم
سرباز گمنام امام زمان(عج)
labayk-yaali.blogfa.com
United States
شاید دولت واقعا مدیون بوده و باید خسارت می داده. اینقدر بدبین نباشید.
Iran, Islamic Republic of
مشایی در پی حذف ولایت فقیه:
در برخی از سایت ها خوانده ایم که آقای مشایی از واژه ولایت به جای ولایت فقیه بکار برده است. از ایشان پرسیده شد که چرا ولایت نه ولایت فقیه ،پاسخ داد کسی که رهبری را به عهده دارد ولایت است نه ولایت فقیه.حالا بیاندیشیم که این فرد، در پی حذف ولایت فقیه است.

در ده روزی که آقای احمدی نژاد در خانه سپری کرد یکی از دلایلش این بود که مشایی به ایشان گقته بودند که چون شما شعیب بن صالح هستید ،در روایات آمده اختلافی بین شما ورهبری میافتد.

در این روزها هم صحبت هایی از جنگیر ورمال باب شده که پشت پرده همه ی این ها این شخص منحرف می باشد.در جاهایی شنیدم که آقای مشایی و رحیمی به این جنگیر(غفاری) خیلی ارادت داشتند وبرای ایشان از لفظ آقاجون استفاده میکردند...
این مطالب را در وبلاگ خودم نوشته ام مایل بودید ادامه اش را در آدرس زیر ببینید
http://www.labayk-yaali.blogfa.com/
بمیرم واسه احمدی که اینجوری آماده به خدمته پیش مشایی
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به آخرين نظريه عرض مي نمايم خون مردم كه جاي خود الان اضطراب اين رويه ها در تمام خانواده ها گسترده شده است . در خانواده ما هر شب با دل نگراني بحث همين موضوعات است .
Iran, Islamic Republic of
قدرت - تقوا = فساد