يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

پله: آرژانتین تیم مسی است نه مارادونا!

شنبه ۱۲ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 123078
پله در ادامه جنگ لفظی با مارادونا برای چندمین بار در هفته های اخیر علیه او موضع گیری کرد و توانایی فنی مارادونا در هدایت تیمش را زیر سوال برد. پله تاکنون بارها درباره شخصیت زندگی و توانایی فنی مارادونا اظهارنظر کرده است. این نظرات به ندرت فنی بوده و اغلب به زندگی شخصی مارادونا مربوط بوده.
 شبکه ایران، پله پس از صعود آرژانتین به جمع 8 تیم پایانی در گفت و گو با روزنامه اشپیگل آلمان بار دیگر از مارادونا انتقاد کرد و گفت: «نمی دانم در مورد آرژانتین چه بگویم. مارادونا، مسی را در زمین قرار داده و او همه کار می‌کند. اینکه فوتبال نیست. در صورت موفقیت آرژانتین باید بگوییم تیم مسی قهرمان جهان شد! من با مارادونا مشکلی ندارم اما نمی توانم اندیشه ها و تفکرات او را قبول کنم. نمی توانم بپذیرم که سر سوزنی درباره مسائل فنی و تاکتیکی اطلاعات داشته باشد. قرار دادن مسی در زمین و اختیار کامل دادن به او آرژانتین را به این مرحله رسانده است. او به تنهایی همه کار می کند. »

پله در پایان کشورش را هم از این انتقاد ها بی نصیب نگذاشت و از دونگا هم به دلیل نتیجه گرا بودن انتقاد کرد. اسطوره فوتبال جهان درباره دونگا گفت: «او فقط به نتیجه فکر می کند. من خودم مهاجم بودم و فقط به گلزنی فکر می کردم زیرا بازی کم گل و کسل کننده تماشاگران را دلسرد می کند.»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *