دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شد

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 878472
کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحدهای تابعه دانشگاه مکلف شدند درمان کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.
درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فرهیختگان، از امروز کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحدهای تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.

پیش از این در آخرین روزهای سال گذشته بود که پدرام پاک آئین، سخنگوی وزارت بهداشت در این خصوص گفت: «موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند. آن بخش از خدماتی که ممکن است تحت پوشش بیمه‌های پایه نباشد هم تا سقف تعهد سازمان‌های بیمه گر از محل دیگری تأمین خواهد شد.»
 
https://jahannews.com/vdcd5j0jxyt05o6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5j0jxyt05o6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *