دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۶

فیلم جدید از انتحاری حادثه تروریستی کرمان

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 870057
تصاویر جدیدی از لحظه انفجار تروریستی کرمان که ابعاد این حمله را واضح‌تر و با وضوح بیشتری نشان می‌دهد‌‌ منتشر شد.
فیلم جدید از انتحاری حادثه تروریستی کرمان
به گزارش جهان نيوز، با گذشت 40 روز از حمله انتحاری دو تروریست داعشی در مسیر گلزار شهدای کرمان و در مراسم سالگرد شهید سلیمانی که به شهادت 95 تن از مردم منجر شد، حالا تصاویر جدیدی از لحظه انفجار تروریستی منتشر شده که ابعاد این حمله را واضح‌تر می‌کند و لحظه انفجار را با وضوح بیشتری نشان می‌دهد.‌
https://jahannews.com/vdcen78vfjh8f7i.b9bj.html
jahannews.com/vdcen78vfjh8f7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
😭😭
United States
اگر با موبایل اتفاقی گرفته شده چه کسی این فیلم به این واضحی را گرفته؟ چجوری موبایل در این فاصله نزدیک سالم مانده؟ چرا قبل از انفجار دوربین میچرخه آن طرف و انفجار دقیق مشخص نیست که انتحاری بوده یا اون 206 بمب گذاری شده بوده؟
Netherlands
لعنة الله علی الظالمین... مرگ بر تروریست ها
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
اولا فیلم واضحه چون شخصی که داره فیلم میگیره با گوشی داره از حضور مردم تو مراسم فیلم میگیره و دلیلی نداره واضح نباشه، دوماً فیلم تا الان پخش نشده پس احتمالا صاحب گوشی دیگه یا شهید شده یا تا همین چند روز حال خوبی نداشته که فیلم را منتشر کنه، سوما مشخصه که موقع انفجار طرف در اثر موج انفجار میفته رو زمین
United States
السلام علیک یا سیدالشهداء یا اباعبدالله الحسین ع
Iran, Islamic Republic of
با توجه به همسایگی کرمان با استان سیستان و بلوچستان و نزدیکی به مرز افغانستان و پاکستان می بایست مراقبتها و تدابیر امنیتی بسیار گشترده تری به کار گرفته میشد. .