جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۴
گزارش ویدئویی جهان نیوز//

راز زرادخانه موشکی حزب‌الله لبنان/ حزب‌الله روزانه چند هزار موشک می‌تواند شلیک کند؟

يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 770113
صهیونیست‌ها هراس خود را از موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله لبنان نمی‌توانند پنهان کنند، چرا که به خوبی از تبعات چنین قدرتی در دستان حزب‌الله آگاهند.
راز زرادخانه موشکی حزب‌الله لبنان/ حزب‌الله روزانه چند هزار موشک می‌تواند شلیک کند؟
 گروه بین الملل جهان نيوز، بر اساس برآورد ارتش رژیم صهیونیستی در زرادخانه موشکی حزب‌الله انواع موشک وجود دارد و در صورت وقوع یک جنگ دیگر روزانه تا سه هزار موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک خواهد شد.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» هم نوشته که، بر اساس برآورد مقامات ارشد در سازمان امنیتی رژیم صهیونیستی احتمال جنگ با لبنان همچنان پایین است: «علی‌رغم تلاش‌های منتسب به اسرائیل برای حمله به پروژه موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله، اما این جنبش موفق به توسعه این توانایی شده به شکلی که نگرانی سازمان امنیتی اسرائیل را برانگیخته است».

گزارش ویدئویی جهان نيوز در این باره را در ادامه خواهید دید:
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
....
United States
حزب الله میتواند روزانه ۱۰۰۰ موشک سنگین و ده ها هزار موشک سبک برای نابودی اسرائیل شلیک کند..... حالا چرا این کار را نمیکند نمیدانم!!!!!
Ghasemsayahi8239@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
....
Romania
آیا اتکا به زرادخانه حزب اله در شرایط بحرانی کنونی لبنان که برای شام شب محتاجند و کمک مالی قابل توجه از طرف ایران نیز عملا مقدور نیست،میتواند اهرم بازدار نده ای نسبت به خشونت اسرائیل باشد؟