پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۴
۲
گزارش ویدئویی جهان نیوز؛

تاکید بیش از ده ساله رهبرانقلاب بر یک موضوع کلیدی/ اصلی ترین مسئله‌ای که کاندیداهای ریاست جمهوری باید تکلیف‌شان را با آن مشخص کنند +فیلم

جمعه ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 759505
انتخابات مهم ریاست جمهوری در حدود دوماه دیگر برگزار می شود و کاندیداها که در این روزها هر روز بر تعدادشان افزوده می‌شود باید تکلیف شان را با یک موضوع کلیدی که بیش از ده سال است مورد تاکید جدی رهبرانقلاب قرار گرفته است مشخص کنند.
تاکید بیش از ده ساله رهبرانقلاب بر یک موضوع کلیدی/ اصلی ترین مسئله‌ای که کاندیداهای ریاست جمهوری باید تکلیف‌شان را با آن مشخص کنند +فیلم
گروه سیاسی جهان نيوز: از آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی، سنت نامگذاری سال ها توسط رهبر معظم انقلاب تغییر محسوسی کرد و به سمت مسائل اقتصادی رفت. از نوآوری و شکوفایی در سال 87 تا «تولید، پشیتبانی ها و مانع زدایی ها» همه و همه جزو شعارهای اقتصادی بودند. به غیر از «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» که آن هم به دلیل شرایط خاص آن سال مطرح شد، شعارهای سیزده سال دیگر همواره اقتصادی بوده‌اند. نکته مهم تر آنکه عبارت «تولید» شاخص ترین کلمه این شعارها به خصوص در این سال ها بوده است.

انتخابات مهم ریاست جمهوری در حدود دوماه دیگر برگزار می شود و کاندیداها که در این روزها هر روز بر تعدادشان افزوده می‌شود باید تکلیف شان را با این موضوع کلیدی که بیش از ده سال است مورد تاکید جدی رهبرانقلاب قرار گرفته است مشخص کنند.
 
گزارش ویدوئی جهان نيوز پیرامون این موضوع است که پیشنهاد می شود مشاهده این چند دقیقه را از دست ندهید:
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


صحت
Romania
رهبر انقلاب طبیب این ملت و کشور است و دردها را و دوای آنرا به خوبی میدانند و نشان داده اند.
Iran, Islamic Republic of
باز ساعت کار منفی دهندگان آلبانی نشین شروع شد!