کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش ویدئویی جهان نیوز؛

تاکید بیش از ده ساله رهبرانقلاب بر یک موضوع کلیدی/ اصلی ترین مسئله‌ای که کاندیداهای ریاست جمهوری باید تکلیف‌شان را با آن مشخص کنند +فیلم

20 فروردين 1400 ساعت 12:02

انتخابات مهم ریاست جمهوری در حدود دوماه دیگر برگزار می شود و کاندیداها که در این روزها هر روز بر تعدادشان افزوده می‌شود باید تکلیف شان را با یک موضوع کلیدی که بیش از ده سال است مورد تاکید جدی رهبرانقلاب قرار گرفته است مشخص کنند.


گروه سیاسی جهان نیوز: از آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی، سنت نامگذاری سال ها توسط رهبر معظم انقلاب تغییر محسوسی کرد و به سمت مسائل اقتصادی رفت. از نوآوری و شکوفایی در سال 87 تا «تولید، پشیتبانی ها و مانع زدایی ها» همه و همه جزو شعارهای اقتصادی بودند. به غیر از «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» که آن هم به دلیل شرایط خاص آن سال مطرح شد، شعارهای سیزده سال دیگر همواره اقتصادی بوده‌اند. نکته مهم تر آنکه عبارت «تولید» شاخص ترین کلمه این شعارها به خصوص در این سال ها بوده است.

انتخابات مهم ریاست جمهوری در حدود دوماه دیگر برگزار می شود و کاندیداها که در این روزها هر روز بر تعدادشان افزوده می‌شود باید تکلیف شان را با این موضوع کلیدی که بیش از ده سال است مورد تاکید جدی رهبرانقلاب قرار گرفته است مشخص کنند.
 
گزارش ویدوئی جهان نیوز پیرامون این موضوع است که پیشنهاد می شود مشاهده این چند دقیقه را از دست ندهید:

دانلود فیلم


کد مطلب: 759505

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/video/759505/تاکید-بیش-ده-ساله-رهبرانقلاب-یک-موضوع-کلیدی-اصلی-ترین-مسئله-ای-کاندیداهای-ریاست-جمهوری-باید-تکلیف-شان-مشخص-کنند-فیلم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com