شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۸

بازیگران هالیوودی در صف اول ترویج فرزندآوری

دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 733670
بازیگران هالیوودی در صف ترویج فرزندآوری
به گزارش جهان نيوز،جالب است بدانیم که آمریکایی‌ها جز پراولادترین مردم جهان هستند! و این فرهنگ بین هنرپیشگان این کشور نیز جا افتاده است این در حالی است شرط ازدواج برخی از سلبریتی‌های ایرانی، از ابتدا "فرزند نیاوری" است!
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ "سبک زندگی و فرهنگ" فاکتور کلیدی در تعیین‌کننده در مسئله "فرزندآوری" محسوب می‌شود؛ در دو دهه گذشته، کشورهای غربی تمام تلاش خود را بر روی ارزش‌گذاری اجتماعی برای فرزند‌آوری متمرکز کرده‌اند.

اما متاسفانه طی دو دهه گذشته در کشورمان چنان بر روی مسئله کنترل جمعیت تمکز و تبلیغ شد و تمام ارکان حاکمیت، دولت و امکانات تبلیغی و بودجه‌ای کشور در خدمت تبلیغ "فرزند کمتر، زندگی بهتر" قرار گرفت، که این امر به جزئی از باور اکثر مردم کشورمان تبدیل شد!

حتی امروز هم با وجود به صدا درآمد آژیر خطر بحران جمعیت و مسئله حتمی پیری جمعیت ایران طی 30 سال آینده، هنوز حتی مسئولان و مدیران ارشد دولتی در مقابل این واقعیات مقاومت می‌کنند و می‌ایستند! و هنوز فرزندآوری تبدیل به یک ارزش اجتماعی نشده است.

در حالی که در کشورهای غربی سلبریتی‌های ورزشی،‌ هنری و سیاسی برای ترویج فرزندآوری فعالیت می‌کنند و تمام رسانه‌ها بر روی سبک زندگی آنها متمرکز شده‌اند، جالب است بدانیم که برعکسِ اروپایی‌ها، آمریکایی‌ها جز پراولادترین مردم جهان هستند! و این فرهنگ بین هنرپیشگان و بازیگران این کشور نیز جا افتاده است؛ کلیپ زیر به مقایسه نظرات سلبریتی‌های غربی و داخلی در رابطه با فرزندآوری می‌پردازد؛ شرط ازدواج برخی از سلبریتی‌های ایرانی، از ابتدا "فرزند نیاوری" است! 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جالب تر ازان دمیدن در شیپور تزلزل خانوادگی انان بواسطه انحطاط اخلاقی از چانب چونانی شماست!
Iran, Islamic Republic of
اشتباها مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
کاش حداقل بلد بودی فارسی تایپ کنی نه که یه جمله با چهار تا غلط املائی. معلومه توی اسرائیل فارسی رو خوب یاد نمیدن
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه، سیاست‌های دولت فعلی هم ضدفرزندآوری است ...... امیدوارم دولت آینده خلاف این رویه را در پیش بگیره....
Iran, Islamic Republic of
همین بهتر که از چنین آدم هایی نسلی باقی نمونده باشه
Luxembourg
آمریکایی ها پر رفاه ترین مردم دنیا هم هستن اینم بگید با این هزینه ها کی میتونه بچه زیاد بیاره با مستاجری و ...
United States
ولله من هم دوست دارم درآمد ملیون دلاری و سه چهار مدل زن و بچه داشته باشم!!!! در ایران سلبریتی ها حتی علاقه ای به ازدواج ندارند چه برسد به بچه!!!!
.
Iran, Islamic Republic of
بچه ها گناه دارند
او موقعها که مادرهای ما 6تا10 می اوردند در واقع چشم هم چشم ی بوده خیلی توقعشون بالا نبوده بچه از صب تا شب توکوچه بزرگ میشد با خاک .گل .دوچرخاه ولی الان متاسفانه اینطوری نیست بچه تا چش واز میکنه کلاس موسیقی . ورزش . کلاسهای امورشی . خلاقیت ... باید بره هیچی هم از بچیگی لذت نمی بره . اینا شده چشم و هم چشمی . .