سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۴

فیلم/ ماجرای شنیدنی نوه‌های شهیدسلیمانی

سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 724458
فیلم/ ماجرای شنیدنی نوه‌های شهیدسلیمانی
به گزارش جهان نيوز، در ویژه برنامه نیمه شعبان که از شبکه افق پخش شد، مجری برنامه به روایتی شنیدنی از تولد نوه‌های سپهبد شهید سردار سلیمانی پرداخت.

در این روایت شنیدنی،  سردار شهید سلیمانی به همراه خانواده نوه‌های دوقلوی خود را که نارس به دنیا آمده بودند، به بیمارستان آورده بود که از قضا در بیمارستان و در بخش ایزوله هیچ جای خالی برای پذیرش دوقلوها نبود. دکتر متخصص با دیدن سردار دل‌ها در لابی بیمارستان و فهمیدن ماجرا که آن دوقلوها نوه‌های ایشان بودند، سریعا یکی از نوزادهای بخش ایزوله را به جای دیگر منتقل کرده و جایی را برای نوه‌های سردار سلیمانی خالی می‌کند.

زمانیکه شهید سلیمانی این ماجرا را مطلع می‌شود، مانع این کار کادر درمانی می‌شود. این ماجرای شنیدنی را با جزئیات بیشتر در ویدئو زیر مشاهده می‌کنید.

دانلود فیلم ماجرای شنیدنی نوه‌های شهیدسلیمانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کاش کس دیگه ای این خاطره رو روایت میکرد. برای شناخت بیشتر این آقای سید جواد هاشمی که در همه فیلم ها نقش شهدا و آدم خوبا رو بازی میکنه بهتره برین سراغ قصه رفتن تعدادی از هنرمندا به جام جهانی برزیل!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد.
Iran, Islamic Republic of
چقدر جاش خالیه
سردار ستون محکم و تکیه گاهی قوی بود
از وقتی رفته از زمین و آسمون داره سرمون میاد
انگار سینه ایشون همه جوره سپر بلا و محافظ ما بود