جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۰

واکنش خانواده دونفر از جانباختگان سقوط‌ هواپیما

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب: 714730
واکنش خانواده جانباختگان سقوط‌ هواپیما
به گزارش جهان نيوز، خانم ملایی مادر شهید حسنی سعدی در ویدئویی که خواهید دید اظهار می دارد : بنده خودم یکی از داغداران ومصیبت دیدگان این حادثه بودم ولی مبادا حرفی بگوئیم ذره ای به نیروهای مسلح و سپاه و مقام ولایت خدشه ای وارد شود.

در ادامه واکنش خانواده دو نفر از جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی خواهید دید:

دانلود فیلم واکنش خانواده دو نفر از جانباختگان سقوط هواپیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر چنین پدر و مادرهایی که عقلانیت و بصیرتشان بر احساسات زودگذر غلبه کرده و راضی به رضای خدا هستند و از اقدامات دشمن شادکن خودداری میکنند خداوند به اینان اجر بی حساب عنایت فرماید خداوند متعال فرمودند : انما یوفی الصابرون اجرهم بغیر حساب.
M.sh
Romania
تویی که منفی دادی سوختی نه!؟ ....
Netherlands
شما به دل نگیرید فضای مجازیه و صهیونیستها در فضای مجازی هم شدیدا فعالن . منم درود میفرستم به یه همچین خانواده هایی که در روزهای سخت پشتیبان ایران و ایرانی و ولایت فقیه هستندو امیدوارم روح فرزندانشون در آرامش باشه .
ظهور نزدیک است
Netherlands
درود به این خانواده اصیل و با شرافت
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
من احساس میکنم شلیک به هواپیما شاید کار یک نفوذی بوده وگرنه ترامپ و پمپئو چطور و از کجا از همون اول میدونستند ایران به هواپیمای خودی شلیک کرده ... این همه کارشناس داخلی و خارجی بعد چهار پنج روز تازه فهمیدن که شلیک پدافند نیروی سپاه زده... حواسمون به نفوذی های آمریکایی و اسراییلی باشه که اینها اصلا وجدان ندارن و جان آدم ها براشون بی ارزشه
Iran, Islamic Republic of
آبجی از خواب هزاران ساله بیا بیرون. عصر مهواره جاسوسیه که هر 30 دقیقه یک ماهواره بالای سر ایرانه .مطلب به این روشنی به 48 ساعت تحقیقات نیاز نداره. همون ظهر چهارشنبه میتونستن اعلام کننند و متهم به کتمان و دروغگویی هم نشوند و مردم هم حتما میپذیرفتند.با این رفتار مطمینا اگر پرواز داخلی بود، مقصر خلبان یا نقص فنی اعلام میشد و هیچ وقت هم زیر بار نمیرفتند.
Iran, Islamic Republic of
این احتمال کاملا منطقی است و باید مورد بررسی قرار گیرد و اگر کشف شد حتما باید این صداقت ادامه پیدا کند تا ملت خائنین را بشناسند.
Iran, Islamic Republic of
فرزانه خانم عزیز شما که نظامی نیستید و مطمئنن
از جنگ الکترونیک چیزی نمیدونی خوب بود بطور
کامل سخنان سردار حاجی زاده را گوش میکردی که گفت در لحظه اولی که به من خبر دادن یه هدف را زدیم پیش خود گفتم حتما یه هواپیمای خودی را زدن.......صبور باشیم و زود قضاوت نکنیم.
United States
آنها رفتند.... ما به فکر امنیت خودمان و آیندگان ایران زمین هستیم........
مادر حسنی حنانه
Iran, Islamic Republic of
ام وهب ها هنوزم هستند...
بزرگی مادر
بزرگی پدر
خداوند فرزندانتان را با سیدالشهدا علیه السلام محشور سازد!