جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۵

تذکرات رهبری و حاج قاسم خطاب به عربستان

سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 690772
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شما آمریکایی‌ها ریاض و عربستان را که صد سال یک خمپاره نخورده بود، زیر آتش قرار دادید!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
Iran, Islamic Republic of
سقوط آل یهود نزدیک است انشاء الله
خرمشهر
Iran, Islamic Republic of
کیهان 28/03/98 : در این ماجرا هر انسان عاقل می‌داند که حتی یک درصد احتمال وجود ندارد که مذاکره ایران با آمریکا، در کنار نفع حداکثری برای آمریکا، اسرائیل و رژیم سعودی، حتی نفع حداقلی برای ما داشته است.
سوال : روند چهل ساله تغییر شعار در ایران از نه شرقی نه غربی و مرگ بر انگلیس و فرانسه چرا به سه کشور امریکا اسرائیل عربستان تغییر کرده است؟آیا جمله امام روح ا... خمینی که گفته بود شاید یکروز با آمریکا صلح کنیم و شاید با اسرائیل اما عربستان آل سعود را باید از ریشه بکنیم به معنای دشمنی برنامه ریزی شده و هدفدار با جهان عرب نیست؟آیا نظریه هماهنگی بریتانیا با همپیمانان خود برای انتقام از محرومیت خود از منایع نفتی ایران پس از دوره مصدق صحت دارد؟ آیا بریتانیا با هدف بزرگنمایی دشمنی ما با عربستان قصد شعله ور نمودن جنگی دیگر در منطقه و ضربه به آمریکا و در نهایت تسلط بر منافع نفتی خلیج را دارد همانگونه که با همکاری و همدستی ما آمریکا را در عراق زمین گیر کرد و خود با خیال راحت در حال استثمار نفت عراق است؟
هیچ شعاری تغییر نکرده است.رهبری ما همچنان انگلیس را انگلیس خبیث می نامد....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این تغییر نیست، بلکه به روز شدن شعار نه شرقی و غربی است....