يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۷

کنایه دلاوری به حضور پرشور مردم در صف بنزین!

پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 684457
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
متاسفنه این قصه در ماجرای سکه و دلار هم اتفاق افتاد کلا مردم مابرای خرید چیزی که گران میشه بیشتر حریص تر میشن و متاسفانه با اینکارشون باعث گرانی بیشتر و سوء استفاده دلالان میشن مشکلات اقتصادی ما بیشتر ناشی از حرص و طمع موجود در جامعه هست که همه به فکر منفعت خودشون هستن به همدیگه رحم نمیکنن هر دولتی هم که سر کار باشه تا زمانی که فرهنگ جامعه درست نشه این مشکلات باقی خواهد ماند
Iran, Islamic Republic of
با این مردم، لیاقتمونه هر بلایی که سرمون میاد.
Iran, Islamic Republic of
امت همیشه بیدار!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بنزین رو با دلار مقایسه میکنی؟ !
Iran, Islamic Republic of
این حرکت نشان دهنده فقیر شدن بیشترمردم است!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
حكايت به مرگ گرفتن و به تب راضي شدن است.
كاش مردم بيدار شوند و از هوي و هوس كسي را نماينده خود نكنند.
ناهید
Iran, Islamic Republic of
موضوع افزایش قیمت بنزین صرفا یه شایعه ای نبود که دهن به دهن بگرده صادقانه بگید که بیشتر سایت ها و خبرگزاری ها در اخبار روز افزایش قیمت را درج کرده بودند ضمنا جناب دلاوری که پشت دوربین صدا و سیما نشستین و مردم را به بی فرهنگی متهم می کنید بفرمائید نقش رسانه ای مثل صدا و سیما در فرهنگ سازی صفی چقدر نقش داشته ؟ ما که 40 ساله تو صف نفت ، بیزین ، گوشت و مرغ ، رب گوجه و شکر و .... ایستادیم خوب خدا وکیلی با 40 لیتر بنزین فقط 40 تومن سود نکردیم بلکه یه ماه از مصرف کوپن 60 لیتری پیشی گرفتیم متاسفانه. شاید هم خوشبختانه.