جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲۷

اسکورت هواپیمای بن سلمان با شش جنگنده

دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 672867
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عععععععععه عجب!!!
Iran, Islamic Republic of
این بن سلمان همونیه که ممد خاتمی رفت عربستان
و از بابای بن سلمان پول گرفت تا در ایران فتنه بپا کنه؟؟؟؟...
Iran, Islamic Republic of
این یه فیلم با هدف تبلیغات پوشالی هست. از نحوه فیلمبرداری مشخصه
Iran, Islamic Republic of
بیسواد ممد خاتمی زمان عبدالله رفته بود
Canada
سلام جهان نیوز!
باید تیتر میزدی: "اسکورت گاو شیرده با شش جنگنده".
امير
Iran, Islamic Republic of
اقاي خاتمي محبوبترين رييس جمهور پس از انقلاب هستند كه اگر قرار باشه در انتخاباتهاي اتي كانديد و تاييد صلاحيت بشوند با راي قاطع و تاريخي مردم انتخاب ميشوند.
Iran, Islamic Republic of
ببو گلابي
حسین
Iran, Islamic Republic of
آخه کی اینو می کشه؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
چرا همشو منتشر نکردی؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چقدر این پسره ابهت داره شاخ یکعده را شکسته
Iran, Islamic Republic of
کی فیلم گرفته؟
Iran, Islamic Republic of
من
فرانک
United States
بدبخت بیچاره از ترس جوونش هزارتا تدبیر و کلی خرج باید بکنه!!! معلومه خیلی میترسه !!!
Iran, Islamic Republic of
جناب فرانک ساعت 2.18 ساعت عبادت است نه نظر دادن
نماز شب توصیه می شود
نماز شب 11 ركعت است. 8 ركعت آن را به نیت نافله شب، و مانند نماز صبح به صورت 4 تا دو ركعتی می‌خوانند. دو ركعت دیگر به نام "شفع" نامیده می‌شود، و در این دو ركعت نیز می‌توان در هر ركعت پس از سوره حمد، سوره توحید را خواند، و همچنین هر كس بخواهد می‌تواند در ركعت اول پس از حمد سوره "قل اعوذ برب الناس"، و در ركعت دوم پس از حمد سوره "قل اعوذ برب الفلق" را بخواند.

یك ركعت دیگر به نام "وتر" نامیده می‌شود، در این نماز یك ركعتی هم می‌توان پس از سوره حمد سوره توحید را خواند و همچنین هر كس بخواهد می‌تواند پس از حمد سوره توحید را سه مرتبه و پس از آن "معوذتین" یعنی سوره "قل اعوذ برب الناس" و سوره "قل اعوذ برب الفلق" را بخواند. سپس دست به قنوت بلند كند و پس از خواندن ذكر قنوت، برای مؤمنان دیگر نیز دعا كند، و مستحب است برای چهل مؤمن دعا كند، چرا كه نقل شده كسی كه برای چهل مؤمن دعا كند دعایش مستجاب می‌شود.

در قنوت می توان به جای نام بردن چهل مومن، به ذکر "اللهم اغفر للمومنین و المومنات و المسلمین و المسلمات، الأحیاء منهم و الأموات بجاه محمد و آله" نیز اکتفا نمود.

پس از آن هفتاد مرتبه بگوید: "استغفرالله ربی و اتوب الیه" كما اینكه رسول گرامی اسلام(ص) در نمازشان چنین می‌كردند. پس از آن هفت مرتبه بگوید: "هذا مقام العائذ بك من‌النار
Iran, Islamic Republic of
بگیر بخواب
Iran, Islamic Republic of
: «وَ لَوْ تَرى‏ إِذْ يَتَوَفَّى الَّذينَ كَفَرُوا الْمَلائِكَةُ يَضْرِبُونَ وُجُوهَهُمْ وَ أَدْبارَهُمْ وَ ذُوقُوا عَذابَ الْحَريقِ»؛[9] (اي پيامبر)! اگر ببيني كفار را هنگامي كه فرشتگان (مرگ) جانشان را مي ‌گيرند و بر صورت و پشت آنها مي ‌زنند و (مي‌ گويند: بچشيد عذاب سوزنده را ! (به حال آنها تأسف خواهي خورد!).
Iran, Islamic Republic of
هر انساني پس از مرگ، بلافاصله از وضع خود آگاه مي ‌شود و مي ‌فهمد آيا بهشتي و اهل سعادت است يا جهنمي و اهل عذاب می باشد. از اين رو، هر يك از كفّار و گناهكاران كه عمر خود را با جهل و غفلت گذرانده ‌اند،‌ در همان لحظات احتضار،‌ خطر را احساس نموده، از گذشته‌ پشيمان مي ‌شوند و مي ‌گويند: «قالَ رَبِّ ارْجِعُونِ لَعَلِّي أَعْمَلُ صالِحاً فيما تَرَكْتُ كَلاَّ إِنَّها كَلِمَةٌ هُوَ قائِلُها وَ مِنْ وَرائِهِمْ بَرْزَخٌ إِلى‏ يَوْمِ يُبْعَثُونَ»؛[11] پروردگارا! مرا به دنيا باز گردان تا مگر گذشته را جبران كنم و عمل صالحي انجام دهم؛ ولي پاسخ منفي مي ‌شنوند و به او گفته مي ‌شود: اين سخن بي‌ اثر، هرگز جامه تحقّق نمي ‌پوشد و از پي مرگشان عالم برزخ است تا قيامت بر پا گردد و از قبرها برانگيخته شوند.
Iran, Islamic Republic of
امام صادق(علیه السلام)نقل شده است:‌ «مَا مِنْ‏ أَحَدٍ يَحْضُرُهُ‏ الْمَوْتُ‏ إِلَّا وَكَّلَ بِهِ إِبْلِيسُ مِنْ شَيَاطِينِهِ مَنْ يَأْمُرُهُ بِالْكُفْرِ، وَ يُشَكِّكُهُ فِي دِينِهِ حَتّى‏ تَخْرُجَ نَفْسُهُ، فَمَنْ كَانَ مُؤْمِناً لَمْ يَقْدِرْ عَلَيْهِ، فَإِذَا حَضَرْتُمْ مَوْتَاكُمْ، فَلَقِّنُوهُمْ شَهَادَةَ أَنْ لَاإِلهَ إِلَّا اللَّهُ، وَ أَنَّ مُحَمَّداً رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه و آله حَتّى‏ يَمُوتَ»؛[18] هيچ انساني نيست، مگر اينكه در هنگام مرگ شيطان، يكي از مأمورين خود را نزد او حاضر مي ‌كند تا وي را وسوسه كند و در دينش به شك اندازد و او را به كفر بكشاند. اين وسوسه ادامه دارد تا اينكه روح از بدن او خارج شود؛ اگر محتضر از مؤمنان حقيقي باشد، شيطان نمي ‌تواند بر او غالب شود و دين و ايمانش را بگيرد. پس هرگاه يكي از شما بر بالين شخصي از كسان خود رفتيد كه مرگش فرا رسيده است، شهادتش را به او تلقين كنيد تا شيطان به او دست نيابد.
Iran, Islamic Republic of
أَیْنَما تَكُونُوا یُدْرِكْكُمُ الْمَوْتُ وَ لَوْ كُنْتُمْ فِی بُرُوجٍ مُشَیَّدَه (78/ نساء)؛ هر جا كه باشید مرگ شما را در مى‏یابد هر چند كه در بناهاى استوار و ریشه‏ دار باشید.
Iran, Islamic Republic of
كُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ"(عنکبوت/57)
Iran, Islamic Republic of
«حَتَّى إِذا جاءَ أَحَدَكُمُ الْمَوْتُ تَوَفَّتْهُ رُسُلُنا»(انعام/61)؛ تا این كه هنگامى كه مرگ یكى از شما فرا رسد، فرستادگان ما كه معاونان ملك الموت هستند، روح شما را تحویل می گیرند
Iran, Islamic Republic of
در حدیثی وارد شده ‏«لَوْ لَا ثَلَاثٌ فِی ابْنِ آدَمَ مَا طَأْطَأَ رَأْسَهُ شَیْ‏ءٌ الْمَرَضُ وَ الْفَقْرُ وَ الْمَوْتُ کُلُّهُمْ فِیهِ وَ إِنَّهُ مَعَهُنَّ لَوَثَّابٌ‏؛ اگر سه چیز در فرزند آدم نبود چیزى سرش را خم نمی‌کرد؛ بیمارى، فقر و مرگ؛ با اینکه همه این‌ها را دارد، باز جست و خیز می‌زند
Iran, Islamic Republic of
براى مؤمن مانند کندن لباس چرکین و پر شپش، گشودن غل و زنجیرهاى سنگین و تبدیل آن به فاخرترین لباس‌ها و خوشبوترین عطرها و راهوارترین مرکب‌ها و مناسب‌ترین منزل‌ها است.
Iran, Islamic Republic of
مرگ برای کافر :براى کافر مانند کندن لباسى فاخر و انتقال از منزل‌هاى مورد علاقه و تبدیل آن به چرک‏ترین و خشن‌ترین لباس‌ها و وحشتناک‌ترین منزل‌ها و بزرگترین عذاب است!
Iran, Islamic Republic of
سکرات مرگ
«وَ جاءَتْ سَکْرَةُ الْمَوْتِ بِالْحَقّ؛ و سرانجام، سکرات مرگ به حق فرا مى‏رسد.» سوره ق/19
Iran, Islamic Republic of
از امام صادق علیه‌‌السلام نقل شده که فرمود: «مَنْ أَحَبَّ أَنْ یُخَفِّفَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ عَنْهُ سَکَرَاتِ‏ الْمَوْتِ فَلْیَکُنْ لِقَرَابَتِهِ وَصُولًا وَ بِوَالِدَیْهِ بَارّاً فَإِذَا کَانَ کَذَلِکَ هَوَّنَ‏ اللَّهُ عَلَیْهِ سَکَرَاتِ الْمَوْتِ وَ لَمْ یُصِبْهُ فِی حَیَاتِهِ فَقْرٌ أَبَداً؛ هر که دوست دارد خدا سختی‌هاى جان‏کندن را بر او آسان کند باید صله رحم کند و به پدر و مادرش نیکى نماید، وقتی چنین شد، خدا جان کندن را بر او آسان می‌کند و در زندگى دچار پریشانى و فقر نشود
Iran, Islamic Republic of
حبّ علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام

قال رسول الله صلی الله علیه و آله: «...أَلَا وَ مَنْ أَحَبَّ عَلِیّاً هَوَّنَ‏ اللَّهُ عَلَیْهِ سَکَرَاتِ‏ الْمَوْتِ وَ جَعَلَ قَبْرَهُ رَوْضَةً مِنْ رِیَاضِ الْجَنَّةِ...؛ بدانید هر کس على را دوست بدارد، خداوند شدّت و سختى جان دادن را بر او آسان مى‏کند و قبرش را باغى از باغ‌هاى بهشت قرار مى‏دهد