سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲
۵

واکنش سردار فدوی به حادثه تروریستی زاهدان

پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 671951
سردار فدوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران: عاملان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان جواب‌ محکمی از پاسداران انقلاب اسلامی دریافت خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کی می خواهید جواب بدهید اینهمه این حیوانات وحشی طی این یکسال جوانهایمان را به هر طریقی به شهادت رسانده اند باید موزه این جونورهارابه خاک مالیدتا اثری از آنها نباشد
Iran, Islamic Republic of
منتظریم دستان قدرتمند سپاهیان عزیزمان که داعش را کیلومترها دورتر از وطن ُنابود کرد ُدر داخل هم همانقدر قدرتمندعمل کند.
کیومرث پرخیده
Iran, Islamic Republic of
در این جنایت بزرگ ؛ که جمعی از عزیزان اسلام و ایران به دست جانیان پلید انجام شد؛ نباید بی تدبیری مسئولین نظامی ذیربط را نادیده گرفت. نقل و انتقال گرانبها ترین افراد کشور در مناطق پر خطر بدون تدابیر ابتدایی نظامی امنیتی باید بررسی و حتی سازمان قضایی نیروهای مسلح ورود کند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکائیها حداقل بیست و خورده ای نیرو بزارن کنار واسه سیبل
انفجارهای معروف بیروت و عربستان قابل اشارس !!
مسعود دیپلمات
Iran, Islamic Republic of
به نظر اینجانب، شلیک فوری یک فروند موشک فوق سنگین به مقر سازمان اطلاعات کشور امارات به تلافی حمایت از این گروهک ملعون، پاسخ عملی و قاطع و پشیمان کننده ای را به آنها خواهد داد. در غیر اینصورت باید منتظر حوادث بعدی نیز بود. باید جنگ را به خاک دشمن کشانید تا حساب کار دستشان بیاید و خیال نکنند که به پشتیبانی آمریکا میتوانند هر غلطی را مرتکب شوند. حرف بدون عمل دشمن را بیشتر جری خواهد کرد.