يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۴
۱۴

آشنایی با کوچر بیرکار برنده مرموز نوبل ریاضی

پنجشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 635960
آشنایی با کوچر بیرکار برنده مرموز نوبل ریاضی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
خودتون فیلم رو یه بار دیدید اصلا؟!!!
فیلم چه ربطی به تیتر داره؟!
Iran, Islamic Republic of
استفاده از تحلیل های آبکی مجری برنامه خارج نشین در سایت جهان نیوز خودش نقض غرض است چراکه اگر سمت و سوی این شبکه را قبول دارید خوب یحثی نیست این کانال ماهوار های را تبلیغ کنید و مرامش را بپذیرید نه اینکه از بین صدهها اظهار نظری که اینها می کنند فقط این یکی را منتشر کنید . تحلیل ایشان این بوده است که فردی از ایران رفته و در انگلستان تابعیت گرفته و حالا توانسته جایزه ریاضیات بگیرد اما جون مشکل امنیتی داشته به او جایزه داده اند کافر همه را به کیش خود پندارد . بهتر است به جای تخطئه این نوابغ بپردازید به چرایی این عمل ، چرا ایشان مجبور به این کار شده است ؟ زندانهای ایران را نگاه کنید میانگین سواد زندانیان سیاسی در ایران از میانگین جامعه خارج از زندان بیشتر است . همین دو روز پیش 2 وکیل دادگستر ی را به جرم مخالفت با نظارت استصوابی به شکل کاملا توهین آمیزی با دست بند مشترک و پابند و لباس زندان به دادسرا می برند .
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر منافقین مکار

مجرمان امنیتی سیاسی یا به قول ضدانقلاب زندانیان سیاسی، همه تحصیل کرده و از مسؤولین و احزابند که مجرم سیاسی شده اند. شما میانگین سواد آن ها را، با کل جامعه اعم از با سواد و بیسواد و همه، مقایسه میکنی؟! اونا رو باید با سواد پژوهشگران و اساتید دانشگاه مقایسه کنی. فکر میکردی مردم مثل خودتان ابلهند؟! مثل اینکه بگیم میانگین مهارت جوشکاری جوشکاران، از میانگین مهارت مردم بیشتره!
Iran, Islamic Republic of
زندانیان سیاسی، فتنه گران براندازن. بله سواد دارن، اما عقل ندارن. به همین خاطر، سوادشون رو در راه آتش افروزی به کار میگیرن. بهتره تو همون زندان باشن تا از سوادشون، به مردم آسیبی نرسه.
Netherlands
سبحان الله
همه چیز را گفت. ان شاءالله که با هدایت خدای متعال سدی در مقابل همه رژیم های ظالم بایستیم.
یا علی مددی
ياعلي
Iran, Islamic Republic of
از نظر شما همه افراد اسراعيلي وامريكايي ووطن فروش هستن مگر اينكه خلافش ثابت بشه
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
باهات موافقم که کلا جهان نیوز توهم داره ولی استثنائا در مورد این بابا که اسم اصلیشم فریدون درخشانیِ آره این آدم مرموزه اینبار استثنائا به جهان نیوز حق میدم
Iran, Islamic Republic of
خیر. از نظر ما، همه پاکند. اما عقل خود را به روی مستندات نمیبندیم و اسیر هوای نفس نمیشیم.
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
این دیگه چی میگه
فریاد
Germany
...
Iran, Islamic Republic of
سیمای مارا بگو چی هول شد مدرسه وخانه واتاقش راهم نشان داد...باورکنید نابغه بودنش هم سیاسی ست .وپشتش استعمار برنامه داره .می کشنش میاندازند گردن ایران .تاریخ مصرفش خیلی زود تمام میشه ....این واداده نمک دان شکسته که با پول ملت بالا رفته تو مردم غیور کردستان هم جایی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
بله بله بله درست می فرمائید
از نظر جهان سوم همه خبیث، شیطانی اند مگر اینکه تو جبهه موافق باشند
Iran, Islamic Republic of
بله و درد
جهان سوم، شما تمسخرکنندگانید. اتفاقا شیطون از شما درس میگیره. اما اینکه جامعه کفر و جامعه ظالمی در دنیا وجود دارد که رهبری آن ها را صهیونیست ها، آمریکا، انگلیس، و سایر کفار بی دین به عهده دارند و سرویس های جاسوسی شان مشغول است، حقیقتیست که فقط، وابستگان فکری و عملی به این سرویس ها، انکارش میکنند. آخرشم هم چند تا تیکه می اندازید که مثلا نفهمیدید.