جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۵
فرمانده کل سپاه:

امروز اوج همه تهدیدات دشمنان است

شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 629761
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر دشمنان به دنبال تجاوز نظامی به ایران باشند، هزینه های بسیار سنگین برای آنها به دنبال خواهد داشت.
امروز اوج همه تهدیدات دشمنان است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مهمترین تهدید مدیران ناکارآمد داخلی می باشند مردم ما دشمن پذیر نیستند و در هشت سال دفاع مقدس این را ثابت کرده اند...
Iran, Islamic Republic of
ناتوانی از اعلام نتایج یک آزمون مدارس دولتی و تیزهوشان، ناتوانی از پرداخت سپرده های موسسات مالی و کاسپین، پوشاندن ناتوانی اقتصادی با وصولی های غیر متعارف از مردم در شهرداری ها ، اخذ درآمد از روشهای تورم زا مانند افزایش قیمت طلاو سکه و ارز، دامن زدن به گرانی مسکن با طرحهایی مانند وصول 20% مالیات بر خرید و فروش ملک و ... بزرگترین تهدید است. همیشه نا کارامدی مدیران اجرایی و وابستگی جناحی و مزدور اجنبی بودن تهدید بزرگ بوده و هست.
مهران پاشا
Sweden
جانم فدای رهبر باد . جمهوری اسلامی ثمره خون شهیدان انقلاب و دفاع مقدس است و بر همه ما واجب است تا با تمام توان برای حفظ ان بکوشیم. درود بر امام خامنه ای .
Iran, Islamic Republic of
مردم در برابر دشمن خارجی آگاه شدن. در طول این ۴۰ سال. یه انقلاب هم باید بشه تا این دشمنان و تهدید کننده های داخلی رو بشناسیم
Iran, Islamic Republic of
...