جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۱
۱۲

افشاگری زاکانی در مورد علی لاریجانی

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 619437
افشاگری زاکانی؛ علی لاریجانی چگونه کار خود را در مجلس پیش می‌برد؟
افشاگری زاکانی در مورد علی لاریجانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از اصولگراها بعیده که چیزی به آنها بچسبد مگر چسبش خوب باشد
Canada
خدا را شکر آقای زاکانی بعد از 2 سال و اندی از خواب زمستانی بیدار شد و بخش بسیار مختصری از سخنان احمدی نژاد را تکرار کرد. نمیدونم چرا از ادامه بقیه داستان ترسید.
سید
Iran, Islamic Republic of
جناب زاکانی یعنی شما میفرمایید نماینگان مجلس قبل که 190 تاشون اصولگرا هم بودند عقل و قدرت تشخیص درست و حسابی نداشتند و چند نفر گماشته لاریجانی انها را می پختند؟!!!!!!!!!!!!!!!! اگه بله وای به حال ملت و شما ها .شما ها برای اینکه 8 سال دیدید و ازاین کار لاریجانیجلوگیری نکردید.
البته ماها و اکثر ملت به این نتیجه رسیدیم که نماینده ها اکثریت شان قدرت تشخیص منافع ملی ندارند یا منافع شخصیشان را بر ملی ترجیح میدند ولی اعتراف شما دردناکه.
Canada
البته در آنزمان ماموریت این 190 نماینده اصولگرا زدن دولت احمدی نژاد بود نه خدمت به ملت.
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان باید رضای خدا را در نظر بگیرند و از روی خلوص نیت و بر اساس تکلیف شرعی خود اظهار نظر نموده و رای دهند و به مردم خدمت کنند. وگرنه وای به حال آنها که برای دنیای دیگران دست به اینگونه اقدامات می زنند.
پیامبر اکرم (ص) فرمودند:
"بدترين افراد كسي است كه آخرت خود را به دنيايش بفروشد و بدتر از او آن كسي خواهد بود كه آخرت خود را براي دنياي ديگري بفروشد."
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبری
یک نکته‌ی مهمّی را من در اینجا ذکر بکنم؛ در قضیّه‌ی برجام، در مواجهه‌ی با برجام حتماً لازم است که عناصر سیاسی، عناصر مدیریّتی، عناصر مطبوعاتی و فرهنگی از سرزنش یکدیگر پرهیز کنند؛ این کار را نکنید. نقد، انتقاد صحیح، منصفانه، عاقلانه، ایرادی ندارد، مسئولین هم باید به انتقادها گوش بدهند؛ امّا اینکه همدیگر را سرزنش کنیم، اهانت کردن، هتک حرمت کردن، متّهم کردن، اینها باید از بین [برود]؛ یک دودستگی و دوقطبی براساس برجام به وجود نیاید.
احمد
Iran, Islamic Republic of
حیات سیاسی لاریجانی کم کم روبه افول است بعید است که دردور بعد درمجلس یا قوه مجریه حضورداشته باشد
Iran, Islamic Republic of
سلام یک سوالی. اگر غیر قانونی بوده. علت عدم شکایت رسمی در قوه قضاییه چیه؟
Iran, Islamic Republic of
یه تعداد افراد پروپاقرصی دارید والا اکثرمردم به جهان نیوز حتی سرهم نمیزنندولی بودش بهترازنبودش است یه سرگرمیه
Iran, Islamic Republic of
تکلیف اختلاس های کلان فاضل لاریجانی چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آقای زکانی بهتره یه چندگروه بشید و بجای این حرفا از گرفتاریهای مردم کوچه وبازار سخن بگید من به تجربه برایم ثابت شده تا فریاد نزنند کسی گوشش بدهکار به وضع موجود نیست من بودم فرا خوان حضور به نشانه اعتراض بوضع موجود میدادم .البته ممکنه این بضرر یه عده ایی بشود ولی خوب مردمند دیگه باید ازحقوق زیردستان بهرترتیبی شده حمایت کرد واین چیزیه که خدا ورسول (ص) به آن اشاره دارند.
نادر
Iran, Islamic Republic of
سلام اینکه لاریحانی تیمش رابه وزنه ی تعادل تبدیل کرده موضوع اصلی ومهمی نیست وکسی هم نمیتواندبگویدکارخلاف قانونی است میگویدرای خودمون بودوآزادهستیم به هرکه رای بدهیم
. آنچه مهم واصل قضیه است اینست که برخلاف قانون اجازه بیان نظرات نمایندگان مخالف رانداد .این حرف رابایدبزنیدوبرسردست بلندکنید...