جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۵

ابتهال شنیدنی قاری سوری در دیدار با رهبری

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 607306
قصیده‌خوانی رضوان درویش عضو هیئت داوران مسابقات بین المللی قران، در دیدار امروز با ولی امر مسلمین، با استقبال حاضرین مواجه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نامی
Iran, Islamic Republic of
این چی بود نه صوت داشت نه لحن داشت نه لهجه چه چیز زیبایی داشت ایا
Iran, Islamic Republic of
این آقا عوض ابتهال تو ایران باید بره تو کشورش هر کمکی که میتونه پشت جبهه انجام بده اگه نمیتونه خودش بجنگه
Iran, Islamic Republic of
از نظر شما هر کس در مسیر راستین حق قرار داره باید دست از فعالیتهای دینی و فرهنگی برداره و بره در جنگ با دست نشاندگان اربابانتون شهید بشه تا از دید شما محو و نابود بشه. اما خوشبختانه این انسانهای بزرگ وظیفه و عرصه کار خودشون رو بخوبی تشخیص میدن و خار چشمتون شدن
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این ولی‌شناسی و این صدای خوش که در خدمت حق قرار گرفته.‌ ان‌شاءالله به آبروی سید‌الشهداء(ع) در همین طریق نورانی عاقبتش ختم بخیر بشه
Iran, Islamic Republic of
آیت‌الله جوادی آملی در دیدار با وزیر کار به وی گفت که «بسیاری از کشور فرار کردند یا جای فرار خود را فراهم آوردند، اما ما جای فرار نداریم».
آیت‌الله جوادی‌آملی تصریح کرد: بدانیم که اگر با وجود این مشکلات ملت قیام کند همه ما را به دریا خواهد ریخت به همین جهت حواس‌تان باشد. البته بسیاری از کشور فرار کردند یا جای فرار خود را فراهم آوردند، اما ما جای فرار نداریم. این بی‌عدالتی‌ها و بی‌عرضگی‌های برخی مسوولان قابل تحمل نیست. کشوری که این همه منابع و آب و خاک دارد چرا باید این همه گرسنه داشته باشد.