جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۳۰

درآمدهنگفت برای تحریک زنان ایرانی به بی‌حجابی

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 606916
مسیح علی نژاد درآمد سالانه بالایی برای پروژه تحریک به بی حجابی زنان ایرانی کسب میکند.
درآمدهنگفت برای تحریک زنان ایرانی به بی‌حجابی
به گزارش جهان نيوز، به تازگی ویدئویی از روح الله زم ، سردبیر کانال ضد انقلاب آمد نیوز منتشر شده که درباره درآمد فاش شده مسیح علی نژاد خبرنگار زن فراری و ضد دین  که در شبکه معاند صدای آمریکا، زنان ایرانی را به بی حجابی تحریک می کند ، اظهار نظر کرده است.
 جالب این است که روح الله زم ، درآمد  250 هزار دلاری علی نژاد را برای کمتر از یک سال کم هم می داند. در حالی که این درآمد برای هر ماه بیش از 20 هزار دلار می شود که در آمریکا نیز درآمد بسیار بالایی است.
نکته دیگر آنکه "زم " در پاسخ به اینکه آیا او و  مسیح علی نژاد حاضرند در کنار پول هنگفتی که از سرویس های امنیتی ضد ایران میگیرند ،  دوش به دوش آنهایی که در ایران  تحریکشان می کنند تبعات احتمالی را هم بپذیرند یا خیر ؟  پاسخ  تامل برانگیزی میدهد که  در ویدئو زیر میتوانید مشاهده کنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
این حرف شما که کاملا درسته ولی..

ولی درآمد هنگفتی هم وجود داره برای به زور باحجاب کردن مردم. که اتفاقا خیلی هم از درآمد ضدانقلاب هنگفت تر هست.
یک نگاهی به ردیف بودجه هاش بندازید لطفا
احمد
Iran, Islamic Republic of
عزیزم:
تجاوز هزینه دارد همان گونه که دفاع هزینه دارد.
مصرف مواد هزینه دارد البته درمان هم هزینه دارد.
تخریب هزینه دارد معلومه که ساختن هم بی هزینه نیست.
و................. ولی این کجا و آن کجا؟
مهم اینه که ما کدام طرف ایستادیم؟
علی
Iran, Islamic Republic of
شما در طرف یا روسری یا توسری ایستاده ای. اما کسی نمیگوید به زور بی حجاب شو. چطور کار رضاشاه بد بود که به زور کشف حجاب کرد؟. حجاب اجباری هم به همین اندازه منفوره. این دوتا دو روی یک سکه هستند.
صابر
Iran, Islamic Republic of
اساسا اجبار فی نفسه بد نیست بستگی داره به کاربرد آن در مواضع مختلف:
نا هنجاریهای اجتماعی مانند اعتیاد ، سرقت، فحشاء ، و........هرگز بدون اجبار و اعمال قوه قهریه در کنار کار فرهنگی جمع نمی شوند.
در همه جای جهان هم به تناسب نظام سیاسی و فرهنگی که دارند از اجبار و فورس قانونی استفاده می کنند مانند کشور های غربی که از قانون برضد حجاب استفاده می کنند.
حجاب در کشور ما قانون و در فرهنگ ما یک ارزش والاست. خدا را شکر علی رغم این همه تلاش برای ایجاد فضای مسموم همه بانوان و دخترهای عزیز و با شعورمان با آگاهی کامل از برنامه های ضد فرنگی محکم در مقابل عوامل انحراف ایستاده اند و خواهند ایستاد.
عوامل فریب خورده استثناء و اندک هستند و انشاءا... آنها هم به اکثریت مطلق ملت می پیوندند.
Iran, Islamic Republic of
رضا شاه علیه خواست و اراده اکثریت بدون در نظر گرفتن رای مردم قانون وضع کرد در حالیکه در نظام جمهوری اسلامی با رای مردم به قانون اساسی حجاب بصورت قانون در اومده
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز جان کسی به زور حجاب سر مردم نمیکنه و زور فقط برای یه عده هست و اکثر زنهای مملکتم بی حیا نیستن که خودشون رو ارزون دم دست قرار بدن . تو خودت و خانوادت رو تو کانادا نبین ....
Canada
چرا دوستان مسلمان و مذهبی ما در اینجا تا نظری مخالف خودشون ببینند شروع به فحاشی و تهمت زدن می کنند؟
مثلا این دوست ما از کجا می دونه خانواده من چه طور حجابی دارند و بی حیا هستند یا نه؟
اگر حجاب در اسلام هست. آیا این تهمت زدن ها هم در اسلام هست؟؟

خداییش یکی یک جواب درست بده. مسلمان. چرا به راحتی تهمت می زنی؟
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باش هر چه قدر هم هزینه کنن از هزینه درمان بیماری های روحی و روانی و جسمی زنهای غربی که بهشون بخاطر همین راحت بودن و پوشش نداشتن تجاوز شده بیشتر نمیشه. تو که خودت کانادا زندگی میکنی و خودت دستت تو کاره
Iran, Islamic Republic of
حرف می زنی باید سند و مدرک داشته باشه
انشای بچگانه ننویس
داریوش
United States
فکر کردی همه هم مثل تو خانوادت اند بی حیا
Canada
شما خانواده من را از کجا دیده اید/؟؟

در قیامت زیارتتان می کنم. باید جوابگوی این اتهام باشید

جهان نیوز. شما هم با منتشر کردن آن نظر در عاقبت کار شریک هستید. امیدوارم این کامنت را پاک نکنید.
Iran, Islamic Republic of
من هیچ کاری به این حرفها ندارم و این طرف آب و اونطرف آب نمیشناسم ولی فقط این رو میفهمم که اگر زنی حیا داشته باشه و برای خودش ارزش قائل باشه اینقدر خودش رو راحت در اختیار چشم هرزه خیلی ها قرار نمیده و بی حجابی یه جور عقده حقارت برای دیده شدنه والا زنی که توی خانواده و اطرافیانش دارای ارزش باشه و براش ارزش قائل باشن خودش رو رنگ نمیکنه و خودنمایی جلوی هر کس و ناکسی نمیکنه
مجید
Iran, Islamic Republic of
این فیلم را 20:30 مفصل پوشش بده تا بچه هایی که به دام می افتند آگاه بشن.
Iran, Islamic Republic of
زنی که ملکه باشه و با ارزش ، خودش رو مثل عروسک در اختیار چشم هر بیننده ای نمیزاره چه برسه که بخواد کشف حجاب کنه
Iran, Islamic Republic of
من یه سوالی تو ذهنمه . اصلا کشف حجاب کردید ، بعدشم کشف لباس کردید ، بعدشم کنار دریا هر جور خواستید گشتید و هر کار هم خواستید کردی ، آخرش چی ؟
تازه میشید مثل غرب که الان دوباره شروع دارن میکنن مدرسه پسر دخترها رو سوا کنن و مترو رو زنونه مردونه کنن و تازه دارن دوباره محدودیت رو شروع میکنن چون همه چیز از دستشون در رفته .
فقط بگید آخرش چی ؟
حبیب
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته
اصلا انسان هم مانند سایر حیوانات از ابتدا عریان و لخت مادر زاد بود و حجاب بر اثر گذشت زمان و در یک روند تکاملی شکل گرفت به تناسب فرهنگ های مختلف. و در واقع یکی از وجوه تمایز انسان با حیوانات است.
بازگشت به برهنگی در واقع بازگشت به دوران انسانهای نخستین و عصر حجر و توحش است که البته در کشور ما با فرهنگی غنی که دارد رخ نخواهد داد.
Iran, Islamic Republic of
آخرش اینه که زن ها را بی حجاب و بی حیا و بی عفت کنند بعد این زن ها بچه هایی بار بیاورند بی دین و لاقید و بی مذهب برای کشور جمهوری اسلامی ایران. بعدشم فاتحه دین و ایران و اسلام را با هم بخوانند.
یک نوع از استحاله فرهنگی و عقیدتی. از بیرون و با جنگ نمی توانند میخواهند از درون نابود کنند. سرمایه گذاری های هنگفت رو این زمینه ها میکنند که کشف حجاب یکی از مهمترین هاش است.
Iran, Islamic Republic of
نگید دختران کشف حجاب کرده بلکه بگید دختران دم دستی برای هوسبازی و چشم چرونی هر چی هوس بازه
Iran, Islamic Republic of
زن اگر زن باشه خودش رو جمع میکنه نه اینکه بدن و زیباییش رو عرضه کنه تا دیگرون مفت ازش لذت ببرن
علی
Iran, Islamic Republic of
یعنی این تفکرت را بناااااااازم. شما داری زن را به عنوان جنس و کالا برا لذت بردن نگاه میکنی. بابا مساله ازادی خود زن و رعایت حق و حقوق انسانی خودشه. نه لذت بردن یا نبردن امثال توووو. الان متوجه شدی؟
Iran, Islamic Republic of
آره تو گفتی و ما هم باور کردیم...
لعنت بر آدم دروغگو.. الان متوجه شدی؟!
Iran, Islamic Republic of
با دید جنابعالی محدودیت حجاب در جوامع غربی ناقض شخصیت زنان است ! موندم چرا هیچ روانشناس و جامعه شناسی به این موضوع اعتراض ندارند ؟! ولی پای حجاب همه یهو ازادی طلب و ... میشن ؟ ولی حقیقت اینجاست که انسان در قبال روند حرکت اجتماعی و اخلاقی جامعه مثل سلامتی در عبور و مرور جاده ای ملزم به رعایت قانون است
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یک سئوال خبرگزاری جهان نیوز : نظری که کلا سانسور می کنی برای چی دیگه نقطه چین می زاری خوب دیگه قرارش نده مثلا من نوعی که می خوام نظر رو بخونم چه اهمیتی داره نقطه چین برای من ؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حالا زن ها کشف حجاب کردن هر جور هم دوست داشتن اومدن بیرون .یکی بگه کدوم یکی از معضلات و مشکلات اقتصادی حل میشه اگه رابطه ای بین این دو تا دیدید به ما هم بگید بدونیم
Iran, Islamic Republic of
چرا ؟ رابطه داره مثلا طلاق و قتل خانوادکی و عدم ازدواج و بی هویتی الحمدالله زیاد شده !!!! و اگر بی بندو باری ادامه پیدا کنه به ازدواح با همنجنس و حیوانات و ... مثل جوامع غربی می رسه !
United States
با گندی که با امارهای خود غربیها در جامعه غربی دیده می شود (امار اول تا دهم تجاوز به زور حتی در ارتش و مجلس ! اروپا ) یا باردارشدن بیش از نیمی از زنان و حتی دختران مدارس بصورت نامشروع ! ازدواج با همجنس و حیوانات و ... !! این مسوولین و جامعه ما هستند که باید به غرب بخاطر شکست در تنظیم مسایل خانواده حمله کنند و اکر امروز مسوولین ما منفعل هستند یاید تاسف خورذ
Iran, Islamic Republic of
مگر داعش وطالبان از اجبار نتیجه گرفتن
فریاد
Germany
مرگ بر همه دشمنان داخل و خارج و همه انسانهای جاهل و نادانی که...آمدند و.... مروند