جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

انتقادات شدید کرباسچی از شورای شهر تهران

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 606885
شوراي شهر با اين نوع عملكرد يك سال شهرداري تهران را بين زمين و آسمان نگه داشته و عملا كار مثبتي در پايتخت اتفاق نيفتاده است. فقط هشدار مي‌دهم كه شوراي شهر با اين عملكرد غير از آنكه خود را به لحاظ كاري زير سوال مي‌برد، مجموعه اصلاح‌طلبان و افرادي كه آنها را به مردم معرفي كرده‌اند، نيز زير سوال مي‌برد.
انتقادات شدید کرباسچی از شورای شهر تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا چه مملکتی داریم یک فردی که محکوم و زندان شده به خاطر مسائل مالی هر روز عکسش و خبرش را این طرف و آن طرف منتشر می کنند.
کسی که اتهامات زیر در موردش اثبات و زندان رفت حالا معرکه گردان سیاست شده است:
کرباسچی در سال 77 به اتهام برداشت ۲۶۰ میلیون تومان جهت ستاد کارگزاران، ۲۵ میلیون تومان به تاجران و نامزدهای انتخابات مجلس، ۶۰ میلیون تومان به بهزادیان، ۸۷ میلیون تومان برای خود، خرید ۹۰ هزار دلار از حساب مدیران شهرداری و پرداخت به نمایندهٔ جمهوری اسلامی در نیویورک، پرداخت ۵۰ میلیون تومان به تعدادی از مدیران شهرداری به ۳ سال زندان و ۱۰ سال انفصال از خدمات دولتی و بازگرداندن اموال محکوم شد.
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوزعزیز بنده هم همین متن رونوشته بودم که متاسفانه حذفش کردید اعلام محکومیت این اقا که جرم وافترانیست واقعا هدفتون ازطرح نام این اقا چیست ؟ ایا قبول ندارید که حتی مخالفین نظام هم ایشان را مختلس بیت المال میدونن ؟
Iran, Islamic Republic of
البته به انفصال دایم ازخدمات دولتی محکوم شده