جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۷

توئیت جعلی درباره دختران برج میلاد، ژوله را جوگیر کرد

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 598284
دسته گل جدید در فضای مجازی برای برای کمک به ایران ستیزی.
توئیت جعلی درباره دختران برج میلاد، ژوله را جوگیر کرد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا که این همه غوغا برای هیچ
خیلی جالبه که علما، قوه قضائیه و کلیه نیروهای انقلابی برای چنین مراسمی غئغا می کنند اما ماه ها از برده شدن و خورده شدن پول مردم در موسسات می گذره و سل ها از اختلاس های مختلف می گذره و هیچ غوغایی به پا نمیشه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این غوغا ها برای این هست که کسی نپرسد اختلاس و دزدی و مال حرام خوری، کیسه به تن بیت المال کشیدن و موسسات مالی غیر مجاز که من هنوز این غیرمجازبودن را نتوانسته ام بفهم، چه شد.رشت الکترونیک چه شد. اختلاس نفتی چه شد، خاوری چه شد، کاسپین چه شد. یک روزبا دختران انقلاب، یک روز با منتقد بی عقل، امروز هم دختران برج میلاد.تا انتخابات بعدی کارشان هر روزه شان این خواهد بود.
بنظرم یک انقلاب اداری لازم است، شفافیت لازم است با فسادی که مسولان درست کرده اند ریشه نطام را می زنند. یعنی نجفی واقعا نمی داند این کارها قبح زدایی است، چرا می داند و هدف و دلیل را باید جای دیگر جستجو کرد.
دولتها نه صرفا این دولت و عواملشان متخصص عملیاتهای روانی اند. اگر جریان انقلاب و نظام جریان پاکدستی است باید مطالبه گر باشد نباید خود در تله عملیاتهای روانی گیر بیفتد ، اگر معتقدند این ها تاکیکتهای روانی است خوب چرا خودشان را گرفتار این دام می کنند. راه را گم نکنند.
جهان لطفا این سیلبرتی ها را هم ولشان کن عموما جو گیر و احساسی اند اگر هم اتفاقی برای این کشور بیفتد خروج از کشور ساده ترین کارشان است، به قوت رسانه به اصطلاح آنان میلی ، به شهرت رسیده اند حالا شاخ و شانه می کشند.
سلبریتی های پادگانی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا اینا هنربندان حزبی هستن. بااون دولت که از حزبشون نبود قهر بودن و ماموریتشون تحریک مردم علیهش بود ولی الان از پادگان اعزام شدن برا فرافکنی برای مثلا تخم مرغ 700 تومنی...
سامان
Iran, Islamic Republic of
بازهم این ...
Iran, Islamic Republic of
استیضاح وزیر ارشاد و حتی رئیس‌جمهور حداقل خواسته مردم متدین کشورمون هست
Iran, Islamic Republic of
...
محسن
Iran, Islamic Republic of
ژوله از پارتی چه خبر؟؟!؟؟!