جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۹

نقشه صهیونیستهابرای گرفتن مدیریت آب ایران

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 592688
دکتر رضا سراج کارشناس مسائل راهبردی در برنامه زنده جهان آرا: صهیونیست ها به دنبال به دست گرفتن مدیریت آب در ایران و توسعه نزاع های قومی و بحران های اجتماعی بر سر این مسئله هستند.
نقشه صهیونیستهابرای گرفتن مدیریت آب ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دکتر بنی هاشمی ... را در یابید!
مرکز بین المللی زده است!
در مقابل مرکز نوع یک مطالعات انقلاب اسلامی را می بندند!
Iran, Islamic Republic of
گران کردن آب وشیوع آب فروشی (آب مثلا معدنی که از دهه 70 شروع شد)از سرمایه گذاری وشغل های یهود است که در کشور مارواج پیدا کرد....الان ببینید چقدر گذاشتن آب سرد کن ویا یه شیر آب رایگان (که معمولا کاسب ها برای خشنودی خدا وارادت به امام حسین می گذاشتند.)کم شده !!
Iran, Islamic Republic of
آقای سراج عزیز چرا سفسطه می‌فرمایید اگر امریکا و اسرائیل نبودند ندانم کاری وبرنامه های سراسر اشتباه مسولین کشور در بخش کشاورزی و صنعت و ابخیزداری را برگردن چه کسی میخواستی بیندازید خداوند ازحق افرادی که با سیاستهای سراسر اشتباه ایران را. به ورطه خشکسالی و نابودی کشاندند نگذرد چون واقعا زور مردم به شما دودوزه بازان نمی رسد
حسین
Netherlands
فراموش نکنیم که بیش از صد سال پیش بعضی کشور ها کابل ها را زیر اقیانوس خوابانیدند و از کشور لعنتی شان با شرق آسیا ارتباط تلگرافی برقرار کردند. هم چنین لوله های نفت که ظاهرا کامیون در داخلش می تواند حرکت کند چند صد کیلومتر نفت را از یک مکان به مکانی دیگر منتقل می کند. همین کوههای ئی که این متاسفانه هواپیما در آن یا بر آن سقط کرده مملواز برف است و همه روز های بارانی و طوفانی...
در اروپای مملو از آب زیر هر ناودان بشکه ایست که اگر در تابستان باران نبود باغچه خشگ نشود.
منظور اشاره به مدیرت و همت بالائی استکه باید موجود شود تا بهمه چیز برسیم.
یا حق
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
عمیق نیستی، تفکرات برخی از کارشناسان کشاورزی و وزارت نیرو که همسو با آمریکا و صهیونیستهای کودک کش هستند مسئله آب در ایران رو به این شکل درآوردند. برو ببین مجوز حفر چاههای متعدد عمیق و مزارع ذرت را کی صادر کرده است!! احساسی حرف نزن، علمی بگو تا جوابت را علمی بدهم.
Iran, Islamic Republic of
وقتی میگید اسرائیل باید از بین برود توقع دارید برخورد اسرائیل با ایران چطوری باشه به عربایی که انقدر کمک کردید تو عراق میگن لا ایران تو فلسطین ما رو کافر و مشرک میدونن تو اردن صدام رو بخاطر حمله به ایران ستایش میکنن حالا از نتانیاهو چه توقعی دارید
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز.
ما از نتانیاهو شیطان صفت دقیقا همین انتظار را داریم.
ولی از مردم دلسوز خودمون که اگر یک گربه یا کبوتر زخمی روی زمین افتاده باشه و دلشون میسوزه و کمکش میکنند انتظار نداریم که بگویند چرا به انسانهایی مظلوم از جنس خودمون کمک میکنید.
این فکر نه غزه نه لبنان هم دلیلش مسمومیت های رسانه ای همون ظالم است.
و این مسمومیت رسانه ای هم دقیقا در کشورهای مسلمان دیگر هم هست.
وگر نه شک ندارم مردم ایران روح بزرگی دارند، چه رسد مسلمان و شیعه هم باشند.
موجک
Iran, Islamic Republic of
اینکه اسرائیل باید از بین برود که شکی نیست. اما در مورد اظهار نظر مردم برخی کشورهای عربی در مورد ایران، چرا همه وقایع را بازگو نمی کنی؟ این را تو و همه امثال تو بدانید که ایران اسلامی با اعراب طرفدار ایران کار می کند نه بعثی ها و وهابی های آل سعود. مارمولک بازی در نیار. می دونی جبهه مقاومت اسلامی چه معنایی داره؟ جائیست که اعراب ضد ایران اسلامی در آن وجودندارند. و هر روز هم قوی تر و بانفوذتر می شود. شعار نه غزه و نه لبنان و جانم فدای ایران رو هم همین صهیونیستها به نوکرانشان یاد دادند و گرنه همین جماعت فتنه گر و ضد انقلاب بالای شهری، اگه یه خط روی ماشین لوکسشون بیفته سکته می کنند حالا جون برای ایران می دهند. خخخ.
حسین
Netherlands
البته دشمن به یک تکنیک یا استراتژی بسنده نمی کند. در همین زمینه ، کمبود آب یا هجوم به شهر ها در کنار واردات محصولات غذائی همه در روزگار سختی ، چند روزه ما را از پا در خواهد آورد. از یک سو کم آبی و عدم امکان کشاورزی از سوی دیگر فرار بشهر ها و کمبود کشاورز در عین حال واردات بذر و تشویق گردشگری ... یعنی فاصله انداختن بین نسلها و طبقات تولید ، همان مشکلی که آفریقای مهد تمدن را قحطی زده کرد. حال و هوای منفی گردشگری را در مصر یا ترکیه یا تونس و مثبت آنرا امروز روز در مغرب(مراکش) ببینید . چرا صنعت توریست در ترکیه در این اواخر سی حتی بیشتر در صد افت کرد؟ این فشاریست که غرب می تواند بر ترکیه وارد کند و حتی در صد را به هشتاد در صد برساند و تمام هتلها خالی و صاحبان آن بیکار... غربیهائی که دارو را تحریم کردند و قطعات هواپیما را با داشتن قرارداد تامین قطعات. در دوران اشغال ایران بیطرف در جنگ جهانی ، تمام خوار و بار را از روستائی بیخبر و دیگران خریدند و بعد از گرسنگی مرد. در فلسطین خانه ها را خریدند و مردم از نقشه دشمن بی اطلاع فروختند و امروز را بنگرید...
لذا باید تئوریهای توطئه را جدی گرفت بهمین صورت اهمیت اقتصاد مقاومتی را.
با اتکال به خدای یکتا و همت مرادان و زنان مومن ، به اذن الله ، مکر دشمن ضعیف است