جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۱

روحانی:احترام رابه گذرنامه ایرانی بازمیگردانم

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 588737
به گزارش جهان نیوز، بازخوانی روحانی پیش از انتخابات: احترام را به گذرنامه ایرانی بازمی‌گردانم/ بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی به روایت هادی حجازی فر❗️
روحانی:احترام رابه گذرنامه ایرانی بازمیگردانم

فیلم/  بازخوانی روحانی پیش از انتخابات: احترام را به گذرنامه ایرانی بازمی‌گردانم

دریافت.mp4

فیلم/ بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی به روایت هادی حجازی فر❗️
دریافت.mp4

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب مگر شما تندروها میزارید ؟ تا وقتی شما هستید حداکثر رابطه ما با بخشیدن نفت با روسیه خواهد بود اونهم روسیه که هیچ کشوری را در تاریخ اباد نکرده . در مورد امریکا یکی از دوستان تندرو گفته بود هیچ کشوری را امریکا در تاریخ پیشرفته نکرده فقط نام 2 کشور را میارم و امیدوارم شما 2 تا کتاب خونده باشید معجزه اقتصادی المان و کره جنوبی فقط توسط امریکا انجام شد .ولی در مورد روسیه اگر 1 مورد می شناسید خوشحال میشم بدونم
مهدی .....
Iran, Islamic Republic of
شعار جمهوری اسلامی ، نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی که متاسفانه محقق نشد و میبینیم هر جا فشاری باشه به سمت بلوک شرق تمایل داریم ولی داشتن تمایل به سمت غرب اولین لازمه آن به رسمیت شناختن اسرائیل است . انقلاب اقتصادی آلمان و کره با خلع صلاح و ضعیف شدن توان نظامی انجام شد. که ایران بعد از جنگ با عراق همچین تجربه ایی را دیگر امتحان نمکیند. رابطی به تندرو کندرو ندارد.
Iran, Islamic Republic of
قرار هم نیست کشور ما را آمریکا آباد کند!!!!!
من باب تذکر :قرار نیست هیچ کشور دیگه ای هم ایران اسلامی را آباد کند. اگر هم با روسیه مبادلات تجاری داریم دلیلش این است که هر کشوری میتواند با ایران مبادله تجاری داشته باشد. شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی یادت میاید؟
من باب یادآوری : آمریکا خودش را تحریم کرده نه ما را. خودش را از خرید نفت ایران تحریم کرده.
من باب اخطار : بیشتر فکر کن.
Iran, Islamic Republic of
ایران را کسی آباد نمیکند جز ملت با اتحاد و کارایی مسئولان. که 6سال است اسیر حزب بازی شده ایم. اگر با روسیه مبادله داریم بخاطر وزنه روسیه در سازمان ملل است، روسیه زمان جنگ ایران و عراق تسلیحات مارا حتی حاضر به تعمیر کردن نبود الان شده شریک تجاری. و نفت ما که به خیالت به آمریکا نمیفروشیم ولی مقصد نهایی یا چین است یا آمریکا که برای دریافت پول آنهم باز التماس میکنیم. اخطار اخطار .
Iran, Islamic Republic of
اره خوش را تحریم کرد دلار ۴۹۰۰ تومان یورو ۶۴۰۰ پوند ۶۹۰۰ اره ما هم خوابیم شما بگو . امریکا خودش را بدبخت کرد . ما غش کردیم تو دامن روسیه . نه شرقی نه غربی بعد پایگاه هوایی میدیم به روسیه بخدا ادم دلش میسوزه فقط
...
M.sh
Iran, Islamic Republic of
تندرو شمایید و هم حزبی هاتون. ، اونوقت دست به تهمت وتوهین میزنید. وعده هایی که شعارگونه باشه بله که محقق نمیشه!
Iran, Islamic Republic of
وقتی کسی کاندید میشه و وعده میده دیگه اگر و ولی و اما نداره. رئیس جمهور وقتی گفتن من عزت رو به پاسپورت ایرانی برمیگردونم ینی برمیگردونم. دیگه بهانه نباید باشه
Iran, Islamic Republic of
تو اون کتابها ننوشته که آلمان و کره جنوبی در ازای چه چیزهایی این آباد شدن رو بدست آوردن. الان یاد گرفتن میگن چرا ژاپنی ها با اینکه آمریکا رو سر ملتشون بمب اتم انداخت باز هم با اونها دوستی میکنن؟
یه جواب میدم که هم برای ژاپن هست هم آلمان و کره جنوبی و هر کشوری که از دوستی با آمریکا آباد شده.
همه ی این کشورها خیلی چیزهاشون رو دادن و به ظاهر پیشرفت کردن. پایگاههای نظامی ای که توی این کشورهاست برای تامین نیازهای سربازهاشون از میزبانهای مهمان نوازشون بهره کشی میکنن. همین ژاپن هر سال چندتا راهپیمایی برای اعتراض به تجاوز سربازای آمریکایی به زنان و دختران ژاپنی میکنن. چند سال پیش بود که یه دختر ژاپنی سر همین کثافت کاری کشته شد.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه آقای روحانی این بود که ابتدا با کدخدا مذاکره نکرد بابت احترام به ملت ایران.
ترامپ دیوانه ملت ایران را تروریست و گرسنه خواند. تحقیر از این بیشتر؟
Iran, Islamic Republic of
...