يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۱۴

واکنش رشیدپوربه انتقاد درباره گفتگو باروحانی

سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 584767
به گزارش جهان نیوز،من وظیفه داشتم از مشکلات و دغدغه مردم پرسش کنم نه اینکه به آنها پاسخ دهم.
واکنش رشیدپوربه انتقاد درباره گفتگو باروحانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ببند بابا آن دهانت را ؟؟ همه را مثل خودتان پیشانی سیاه فرض کرده اید ؟؟ قیافه 6 در 4 شما نشان میداد که قبلا هماهنگ شده بوده است بچه مشدی !!!
Iran, Islamic Republic of
دوستان انتظار نداشته باشند آقای رشید پور هوک چپ و راست نثار بکنه !!!!
در مجموع شیوه جدید و رو به جلو برای پاسخ گیری بود
با کمی دقت میبینیم آقای روحانی حرفی برای بیان نداشت
مهمترین وجه این گفتگو بکار نبردن لفظ برجام بود که یحتمل شکست بزرگی برای آقای روحانی ست !!
Iran, Islamic Republic of
رشید پور فرزند شهید است و زمان انتخابات ستاد تبلغاتی برای روحانی زده بود و کار می کرد. حیدری مجری صدا و سیما هم ستاد تبلغاتی برای روحانی زده بود و کار می کرد.
بختیاروند
مجری باید امید قالیباف می بود
Iran, Islamic Republic of
اصلا ازقبل باشما هماهنگ نشده بود نه؟
Iran, Islamic Republic of
گند زدی رشید پور گند زدی صداوسیما
Iran, Islamic Republic of
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟ !!!! آخه مگه مجبوری خودت را نخود هر آشی میکنی؟؟؟؟!! و هنوز معلم نپرسیده انگشتت را بلند میکنی میگوئی من !!!!! که حالا از بس مورد هجمه و ناسزا از بی صبران و پر توقعان قرار گرفته ای که ملتمسانه دستها را برده ای بالا که هر چه دل تنگتان میخواهد بگوئید اما فحش ندهید !!!این میدان مرد ابدیده میخواهد نه طناز پرت و پلا گو و جوک ساز !!! اینجا که حالا خورشید بی مسما و باری بهرجهت نیست مثل اسمش !! راستی حالا خورشید به چه علتی این برنامه را نام نهاده ای ؟؟؟ همه جا که نمیشه بهش کسید و بازار مسگر ها نیست !!
Iran, Islamic Republic of
رشيدپور وام دار روحاني در رفع ممنوعيت در صدا و سيما مي باشد ...
بهروز
Iran, Islamic Republic of
تو مجری کارهای طنز خوش بش صبح هستی این قیبل مصاحبه ها مجری میخواهد دانش سیاسی داشته باشد اهل مطالعه وبه مسائل روز دنیا وجامعه واقف باشد نه جنابعالی که از مجیز گوه های دولت هستی
Iran, Islamic Republic of
من که اصلا حال شنیدن حرف‌های تکراری و بی‌نتیجه روحانی رو نداشتم و ندیدم اما حرف شما کاملا درسته.. وقتی مجری در حوزه‌های تخصصی دانش نداشته باشه، فردی مثل روحانی که سال‌ها سابقه سیاسی و امنیتی داره براحتی میتونه یه‌جوری بپیچونه که مجری حالیش نشه!
از طرفی همون کارشناسان خبره هم با محدودیت‌هایی که دفتر رئیس‌جمهوری براشون میذاره عمرا بتونن سوالات کلیدی و اصلی رو بپرسن..
به نظر میاد بهترین راه همونی هست که رهبر انقلاب بعد از انتخابات ۸۸ فرمودند. یعنی در تمام دوره ۴ ساله علاوه‌بر رئیس قوه مجریه، وزرا و معاونین‌اش در همه سطوح تن به مناظره‌های شفاف تلویزیونی بدن، تا گوشی دستشون بیاد و بفهمن مناصب در جمهوری اسلامی خونه خاله نیست و باید پاسخگو باشن و مجبور بشن جدی کار کنن، نه اینکه بعد ۴ سال با پر رویی مدعی بشن نذاشتن(!) و مهاجرت کنن به یه پست و مقام جدید دیگه..
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینه که صدا و سیما به امثال رشیدپور تریبون میده
دلیل مصلحت اندیشی ها چیه؟
انتخاب مجري و تعداد و نوع سؤالات مطرح شده در اينگونه گفتگوهاي يك طرفه مضحك شيخ حسن در تلويزيون بر عهده دفتر ايشونه و صدا و سيما هيچگونه حق و اختياري دراين رابطه ندارد!!
اگه اين شيخ , راست ميگه و واقعا" حرفي براي گفتن داره , با يه منتقد توانا و آگاه به مسائل كشور و دنيا مانند حاج حسين شريعتمداري و يا آقاي يامين پور گفتگو كنه تا بفهمه يه من ماست چقدر كره داره.
Sweden
یا مناظره با جناب سید یاسر جبراییلی تا حاج اقا بفهمه ایشون همون پادشاه ... داستان ... است!
شریف
Iran, Islamic Republic of
احسنت... صدا سیما مقصر است، در زمینه مصاحبه با رییس محترم جمهور صدا و سیما میبایست مجریان آگاه به مسایل روز را در نظر بگیرد، نه کسانی که فقط حراف هستند و هنری جز این ندارند، وصد البته بیطرفی مجری هم مهم خواهد بود!