سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۴
۱۶

انتقادصریح ده‌نمکی ازاظهارات اخیر روحانی

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 582829
به گزارش جهان نیوز،انتقاد صریح ده‌نمکی از اظهارات اخیر روحانی را مشاهده می نمایید.
انتقادصریح ده‌نمکی ازاظهارات اخیر روحانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
لطفامثل قبل لینک دانلود فیلمها رو بزارین.با تشکر.
Iran, Islamic Republic of
سلام
لطفا لینک دانلود بذارید
و این تبلیغات رو هم روی لینک اصلی کلیپ نذارید
Iran, Islamic Republic of
مسعود جون دردو بلای امثال تو بخوره تو ... منافق تر از هر منافق
Iran, Islamic Republic of
آقا اجازه يه سوال اگه ما حرفي رو به كسي نسبت بديم كه نگفته اشكال شرعي داره؟ گناه داره؟ اگر طرف رييس جمهور مملكت باشه چي؟ اِ بازم اشكال داره؟ مثلاً بگيم رييس جمهور گفته "ميخوايم امام زمان رو نقد كنيم". يا مثلاً بگيم رييس جمهور گفته "امام زمان هم قابل نقد هست". يا مثلاً بگيم گفته "امام زمان معصوم نيست" يا ... بابا، پدرتون خوب، مادرتون خوب، يك بار ديگه به اين جمله رييس جمهور نگاه كنيد:
"زماني كه امام دوازدهم ظهور كرد، آن وقت هم ميشه نقد كرد، پيغمبر هم «اجازۀ نقد ميداد». ديگه بالاتر از پيغمبر كه ما ديگه نداريم در تاريخ كه"
پس چي شد؟ پيغمبر(ص) قابل نقد نيست چون معصوم است. امام زمان(عج) هم همچنين. اما در حكومت معصومين "به مردم اجازه داده مي شود نقد كنند" (خوب به اين عبارت دقت كنيد. ميگه "پيغمبر هم اجازه نقد ميداد") آن كساني كه به روحاني ايراد ميگيرن آيا منكرند كه پيامبر(ص) چنين اجازه اي به مردم ميداد؟! آيا خطبه 216 نهج البلاغه رو انكار مي كنند. كه حضرت علي(ع) نه تنها اجازه سخن مخالف، به مردم ميداد كه حتي آنها را تشويق نيز مي نمود؟ اگر قبول داريد پس بگيد دقيقاً كجاي جمله رييس جمهور اشتباه بوده. آيا به قوي آقاي دهنمكي گفته "امام زمانم بياد نقدش مي كنيم"؟!!!!! يا گفته "امام زمانو ميشه نقد كرد" (به معني اينكه معصوم نيست و قابل نقد است)؟ نخير آقايون! گفته در حكومت معصومين(ع) به مردم اجازه داده مي شود كه حرفشونو بزنن حتي اگر نظرشون خلاف نظر معصومين باشه. تو دهنشون نمي زنن. بخاطر نظر مخالف، زندان و اعدامشون نمي كنن و ...
يا علي
Germany
آقای روحانی (فریدون) به احدی اجازه می دهد به غیر از تعریف از ایشان و دوستان محترمشان (منظور ذخایر کذایی هستند)، حرفی بزند؟
ثروت شخصی ایشان در خیر منز شخصی در ولنجک از حقوق دریافتی از دولت بوده است؟
پسر ایشان در اطریش چرا خودکشی کرده است؟
امام حسین برای مذاکره با یزید قیام کرده است؟
بزهکاران را توی خیابان دنبال تظاهرات اولیه می فرستند که مردم جرات ادامه تظاهرات علیه برجام را نداشت باشند؟
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه یک عده ادمهای خرافی شدند مدافع ائمه درصورتیکه هیچ یک از ائمه ادعای عصمت نکرده اند بطور مثال حضرت علی به ابن عباس می گوید عثمان جز این نمی خواهد مرا سرگردان نگهدارد گاهی می گوید از شهر خارج شوم وگاهی هم می گوید برگردم حالا تورا فرستاده که از شهر خارج شود به خدا می ترسم به خاطر دفاع از ایشان گناهکار شوم
Iran, Islamic Republic of
مطالعتان را افزایش دهید. از مراجع و منابع اصلی و صحیح شیعه استفاده کنید و اگر شبهه پیدا کردید مثل هر کاری به متخصص امرش مراجعه کنید.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوستان متوجه باشید که دشمنان اسلام نیز گاهی کامنت می نویسند و معصومین را زیر سوال می برند مثل همین کامنت بالا که می گوید متاسفانه یک عده ...بشناسید دشمنان دین خدا را !!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ای دشمن خدا ! اعتقاد به عصمت امامان و پیامبر را خرافه می دانی خدا تو و همه دشمنان دین را لعنت کند می توانم کامل با استدلال عصمت امامان و پیامبر را ثابت کنم ولی بیان کثیف تو لحن استلال ندارد لذا به روش خودت جوابت را دادم
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درسته اینها منافقند و در باطن خودشان و بعد در رفتار و عمل خودشان نه دین و نه رسول خدا (ص) و نه معصوم و نه امام زمان (عج) را قبول ندارند و جالب این است که با این که صریحا آن را می گویند بعضی از مردم دنبالشان هستند کشور ما مجمع عجایب و تناقضات در این دنیاست و فکر نمی کنم جایی نظیرش یافت شود. بله اینجا ایران است و تنها نظام که بر مبنای مکتب اهل بیت (ع) در عالم تشکیل شده است و این است ....!
Iran, Islamic Republic of
هيچ عجيب نيست وقتى حق در جايى حاكم بشه و غلبه كنه منافق بوجود مياد درست مثل زمان حكومت پيامبر و حضرت على و اگر در جايى كفر حاكم بشه هيچ نيازى به نفاق وجود نداره مثل كشورهاى غربى كه خيلى راحت عليه دين و خدا حرف ميزنن. مناقق همون كافرى كه لباس دين به تن ميكنه و در ظاهر با مؤمنانه و در باطن با كافران.
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
لطفا مثل قبل لینک دانلود فیلمها را بگذاريد در اين حالت قابل دانلود نمي باشد. با تشکر
Iran, Islamic Republic of
چماقت کو
حسن
چماغ دست کدخداست که بالای سر حقوقدان کاربلد گرفته و داره ... و کدخدا یه هویج هم گذاشته تو افق تا ...
Germany
آقای ده نمکی، فعلا همین اقای که می فرمایید، عضو خبرگان رهبری هستند و در مقام اجتهاد نقد از پیامبر را هم مجاز دانسته اند.
اگر ایشان کفر می گوید ، پس چرا او را مجتهد می دانند و عضو خبرگان رهبری است؟ اگر این حرف ها کفر است، پس چرا او را مجتهد تشخیص داده اند؟
به آیه 80 سوره نساء توجه بفرمایید:
مَنْ يُطِعِ الرَّسُولَ فَقَدْ أَطاعَ اللَّهَ وَ مَنْ تَوَلَّى فَما أَرْسَلْناكَ عَلَيْهِمْ حَفِيظاً
آیا در این آیه، از دید قران، در اطاعت از خدا و اطاعت از پیامبر تفاوتی دیده می شود؟
وقتی یک چنین آدمی را در مملکت اسلامی ، رسما مجتهد می شناسند و او عضو مجلس خبرگانی رهبری است و در راس قوه اجرایی کشور مشغول کار است، از بقیه حضرات مدیران حکومتی چه انتظاری دارید؟