جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱۳

سطح اطلاعات ضعیف یک مسئول درآنتن زنده

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 580994
به گزارش جهان نیوز،مهدی افتخاری،"دبیر شورای ارتقا آگاهی های عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه"! که در برنامه "زنده باد زندگی" شبکه دو سیما حضور یافته بود،در مورد یک رویداد به نام "استارت آپ ویکند" صحبت می کرد اما جزئیاتی که ارائه می دهد غلط و عجیب است!
سطح اطلاعات ضعیف یک مسئول درآنتن زنده
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
Week End يعني تعطيلات آخر هفته (شنبه و يكشنبه براي خارجيا و پنجشنبه و جمعه براي ما) اوني كه ايشون ميخواسته بگه واژه "Open End" هست كه مثلاً اصغر فرهادي در فيلمهاش استفاده مي كنه و آخر داستان را به طور واضح نميگه تا تماشاچي خودش حدس بزنه.
ضمناً هر روز در يوتيوب 100 ميليون فيلم (كليپ) ديده ميشود.
France
اونها واژه open day رو به جای تعطیلی استفاده میکنن یعنی به فعالیتهای دل به خواهی برس آزاد باش
پس معنا میده البته واژه فارسی شکیل که طولانی نباشه و مورد مضحکه قرار نگیره قطعا بهتره
Iran, Islamic Republic of
خودت فهميدي چي گفتي؟!!!! اين بابا داره ميگه weekend يعني باز!!!! بعد شما چيطوري از اينكه بعضيا به "تعطيلي" (حالا هر نوع تعطيلي) مي گن Open Day نتيجه گرفتي weekend يعني باز؟!!!! من جوابشو بگم؟ جوابش اينه كه اين بنده خدا يه مسئول دولتي نيست!! اگر بود همين الان شما هم با من بهش ميخنديدي و حداقل تو دلت مسخره اش مي كردي! و ميگفتي اينم يكي از شاهكارهاي دولت تدبير و اميد! اما چون يه بچه حزب اللهیِ يه نهاد فرهنگي تو قوه قضاييه اس حالا بايد تلاش كنيم كه بگيم حرفش اشتباه نبوده يا خيلي هم اشتباه نبوده و البته "معنادار" هم بوده و ....!!!!
Iran, Islamic Republic of
اينكه متوليان جهان نيوز به راحتي آبروي يك مسلمان را براي كاربرد اشتباه يك عبارت ميبرند جاي تامل داره. در ضمن بنده فكر ميكنم ايشان معناي ويكند را در همان موضوع مورد بحث اشاره كردند كه درست هم هست.
Iran, Islamic Republic of
خدا كنه اگه همين اشتباه رو يكي از وزراي روحاني يا يكي از معاونينش يا حتي شهردار تهران انجام داد هم همين عقيده رو داشته باشيم و اشتباه برادر ديني مون رو توجيه كنيم و مراقب حفظ آبروش باشيم.
توهین به هویت ایرانی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
چرا ما از کلمات انگلیسی استفاده می کنیم؟

مگه ما وارث یک تمدن غنی نیستیم؟

با ورود اسلام به ایران هم رشد علمی و اجتماعی ما به جایی رسید که در محدوده وسیعی از تاریخ ایران بود که حرف اول رو در جهان میزد

پس چرا الان باید مسئولی از کشور بیاد و از کلمات خارجی استفاده کنه بعد برای خودمون ترجمه ش رو بگه؟!

واقعا نمی تونه کلا فارسی حرف بزنه یا کسر شأنش میشه؟!
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
باباهمه اینا باواسطه باند وفامیل میان سرکار بعضی وقتا مردم فکرمیکنن که مسیول فلان جا مثلا استاد کاره نه بابا همه جای کشورما کارهاروزیردستاانجام میدن . طرف باید خیلی ابله باشه فکرکنه که روحانی کشورداری میکنه نه بابا اونجوری نیست چون درکشورما چندتا سخن بلدباشی کافیه
Naser
Netherlands
طفلک دلم برایش سوخت وقتی سینمای مملکت،زبان فارسی مملکت،اسامی فروشگاههای خدماتی،به حروف لاتین و حتی بدون معانی نان اور میشود،فرهنگ و ارزشهای کشور استحاله و بی ارزش میشود و هر کس طوطی وار تحت ادعای پیشرفت وبه روز بودن ظهار وجود میکند
محمد
Iran, Islamic Republic of
استارتاپ ویکند
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
استارتاپ ویکند (به انگلیسی: Startup Weekend) یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) بر‌گزار می‌گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.
این برنامه جهانی تا بحال بیش از یک هزار بار در بیش از ۴۸۰ شهر دنیا بر‌گزار گردیده و شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدید آورده است. در استارتاپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت فراوان دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا! این برنامه از ساعت ۶ بعدازظهر روز جمعه آغاز و تا ساعت ۹ شب روز یکشنبه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (کمتر ۱۰۰ نفر در ۱۰ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب می‌گردند ایده‌ها را به کسب و کار تبدیل می‌نمایند. در پایان برنامه تیم‌ها پروژه‌های خود را به هیئتی از داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و اساتید دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می‌نمایند. این رویداد در سطح جهانی توسط برندهای معتبری همچون گوگل، مایکروسافت، آمازون و ... حمایت تجاری می‌گردد.
Iran, Islamic Republic of
قیمت ریالیش چهار میلیارد دلاره
بالاخره ریاله یا دلاره؟
Germany
.مانند ری استارت اون مونگل ضد انقلاب که این روزها دکان باز کرده
Canada
جااااااااان؟!!!!!
ياد انگليسى صحبت كردن احمدى نژاد افتادم كه ازش پرسيدن حال شما چطوره ؟ جواب داد سال نو مبارك!!
Canada
...