جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۵
۴۳

پاسخ جالب شریعتمداری به‌ خبرنگار من و تو

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 578555
به گزارش جهان نیوز،مدیر مسئول روزنامه کیهان واکنشی حساب شده و پاسخی هوشمندانه به خبرنگار شبکه من و تو داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این مرد بزرگ
واقعا الان میشه درک کرد چرا همواره در طول تاریخ کسانی که بر خلاف میل جباران و ستمگران عمل میکردند و محکم بودند را به دیوانگی یا افراطی گری و ... متهم میکردند و هجمه به ایشان به نوعی بوده که کسی جرات حمایت از چنین بزرگانی نداشته باشد....
Iran, Islamic Republic of
حول شده بود مونده بود چی باید جواب بده
Iran, Islamic Republic of
اگر اینو نمیگفتی کسی نمیگفت لالی...
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
مفتتش
Iran, Islamic Republic of
پاسخ ایشان جالب نبود فقط صرفا یک پاسخی بود که من و تو را رد میکرد. اگر حضور ذهن و آمادگی داشت میتوانست یک پاسخی بدهد که دهانشان بسته شود. به عبارتی شبکه بهایی من و تو خفه شود.
Iran, Islamic Republic of
پاسخ دادن به عامل یک شبکه ضد ایرانی؛ ضد انقلابی؛ یک شبکه رسمی استعمار پیر انگلیس؛ شبکه ای که کودک کشی، نسل کشی صهیونیستها و آل سعود را تأیید و توجیه می کند؛ شبکه ای که توسط عوامل منافقین اداره می شود ووووووو، تأیید چنین شبکه ای است. مسئولین یاد بگیرند. اول ماهیت شبکه را احراز و مشخص کنند و بعد پاسخ بدهند. من و تو به خون ملت ایران تشنه است؛ ما چه حرفی با این مزدوران آمریکا، انگلیس و صهیونیزم جهانی داریم. آفرین به آقای شریعتمداری.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بهترین شیوه رو انتخاب کرد، یعنی یک شبکه ضد انقلاب رو از اساس به رسمیت نشناخت و قابل پاسخگویی هم ندانست، نه مثل بعضی به‌اصطلاح دیپلمات‌(!) که مدام در حال کل‌کل و توئیتر بازی با دشمنان درجه یک انقلابند!
Iran, Islamic Republic of
باید اون نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی که یکی دو روز قبل با خبرنگار این شبکه ملکه پیر گفتگو کرد بعد تازه یادش اومد بپرسه که شما از کدوم شبکه یارسانه هستید؟ از جاج حسین یاد بگیرن،همیشه باید هوشیار بود.
Iran, Islamic Republic of
این نماینده با انتساب یک شبه خود به لیست امید و رنگ عوض کردن رأی آورد و متأسفانه مایه ننگ شد که با فاسدترین شبکه ضد انقلاب مصاحبه کرد !!!!
شهروند طبری
Iran, Islamic Republic of
عزیز من چرا متوجه نیستی؟ من و تو فقط و فقط به دنبال کسب مشروعیت بود آن هم با مصاحبه با فردی مثل حاج حسین آقا! اونا سوختن وقتی محل سگ هم بهشون نذاشت!!!!
مرد بزرگ خدا حفظت کند!
هر پاسخي هم كه به اين شخص مي داد درواقع يك نوع تأييد صلاحيت و تأييد مشي عوامل بهائي و فتنه گر اين شبگه بود كه فلسفه وجوديشون ,تهي ساختن فرهنگ ملت ايران از ايمان و شجاعت و شرافت و عفت و مردانگي است و وظيفه اصليشون خدمت به پيشبرد اهداف شوم صهيونيستهاي خبيث در دشمني با ملت ايرانه.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
علي
Iran, Islamic Republic of
عجب پاسخ دندان شكني !!!ا شبكه من وتو نابود شد
سیدی
اگر تونستی برو مجری این شبکه رو بازرسی بدنی کن خواهید دید که سوختن بد جوری هم سوختن
فهم ودرك فلسفه اين گونه برخوردها با عوامل ومزدوران دشمن ,يه مقدار بصيرت و درك سياسي لازم داره كه امثال تو فاقد اون هستين.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
مهدی
Australia
باسلام
همین قدر که به شبکه من وتو گفت شما ازهامیان داعشیها هستید ازخودشان
بپرسید دیگه از این جواب بهتر می خواهید
درثانی برای آقای حاج حسین اٌف دار که بیاد با یک جوجه خبرنکار
فاسد آنهم ازشبکه فاسدجواب سئوال باو بدهد .اینطور که نشون میداد اومده بود که
بحساب خودش الآن حاج حسین را کار میگیرم ، که خودش دست ازپا
درازتر پیش اربابانشان رفت وکنف شد .
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بعضی فکر میکنند که همه تلویزیون های خارجی وسایت ها مشکل دارند ..فقط مال جمهوری اسلامی ایران خوب است ...ایشان اشباهکردند ..باید ت=پاسخ میدادند ..عدم پاسخ شجاعت و مردانگی نمیخواهد
M.sh
Iran, Islamic Republic of
من وتو از نظر شما خوبه!؟ شبکه ای که یکی از مثلا کارشناساش، سرکرده گروه تروریستی هست. شبکه ای که توسط عده ای جرسومه های فساد راه اندازی شده.
Iran, Islamic Republic of
شما این چیزها را نمی فهمی. راحت باش.
Iran, Islamic Republic of
احمق سعید طوسی هم اگر جواب اون شبکه رو نمیداد شاید دلمون براش میسوخت ک تهمت بهش زدن و دروغ میگن ... الان شریعتمداری به طور کاملا حرفه ای گفت اصن شما جز عدد نیستید
Iran, Islamic Republic of
با شما صحبت نمی کنم شد پاسخ جالب !!!!!!!
سینا مهاجر
Germany
این کودن به خیال خود می خواست بدون معرفی واضح خود و شبکه اش با شریعتمداری مصاحبه کند . در حرفه ای بودن حسین شریعتمداری شکی نیست اما در این مورد، پاسخی که به این جوجه خبرنگار می دهد در توضیح «چرائی عدم مصاحبه» مبهم است و دست مصاحبه کننده را باز می گذارد که عدم تمایل مصاحبه شونده را به پاسخ دهی، بویژه در مقابل شنوندگانِ عمدتاً ناآگاه این شبکه ها به حسابِ نداشتن توجیه در استفاده از صفت "تفاله های داعش" جلوه دهد . در این موارد گفتن اینکه پاسخ دارم اما به شما نمی گویم یا گفتن اینکه شما یا شبکه شما ضد انقلاب هستید فرقی با «پاسخ ندارم» ندارد و درست همان چیزی است که مدیران بالادستی خبرنگار مایل هستند بشنوند.

اینکه با تفاله هائی در این سطح و اندازه مصاحبه نشود اگرچه می تواند گاهی انتخاب درستی باشد (و این البته بستگی به شبکه متبوع دارد)، اما بهترین راهکار نیست.

بهترین راهکار اینست که تریبون را از دست او که عموماً مأمور است و معذور به اصطلاح بگیری و با نادیده گرفتن شخص خودش، به خصوص و با تاکید، وابستگی های مالی و سیاسی شبکه او را به منابع ضد ایرانی و با تأکید بر ضدیت با مردم ایران (که گلوگاه حیثیتی آنهاست) بدون بحث و جدل با واضح ترین عبارات معرفی کنی و دست به اصطلاح خبرنگار را به نحوی در حنا بگذاری که مدیران بالادستی او هر نوع استفاده از صدای تو را بر ضد منافع خود و شبکه خود برآورد کنند. آخرین کاری که باید کنید نیز اینست که ابتکار عمل را به دست بگیرید و خود پیشدستانه فایل صوتی را منتشر کنید و نتیجه را ببینید!
در این مورد بخصوص حتی لحن شریعتمداری نیز بیشتر از آنکه باید محترمانه و خطاب او به شخص خبرنگار است و به اصطلاح خبرنگارِ نان خور شبکة من و تو را زیادی تحویل گرفته است. اینها خبرنگاران اجاره ای هستند و اصولاً در حد و اندازه ای نیستند که مثلاً با گفتن اینکه «شما از داعشی ها حمایت می کنید» سیاست شبکه را به آنها نسبت دهید.

نکته مهم در این میان پاسخ دادن مشروح و واضح و با کلمات شمرده و بدون عجله است. فراموش نکنید او هرگز مکالمه را قطع نخواهد کرد و اگر شما تریبون او را با تنظیم وقت به گروگان بگیرید، هر نوع قطع مکالمه برای او بازی دو سر باخت خواهد بود.

در این میان ضعیفترین و بدترین واکنش که از ته دل و از صمیم قلب از سوی این شبکه ها آرزو می شود دشنام دادن مصاحبه شونده است. مثل چند موردی که در گذشته در مصاحبه های آن روسپی سیاسی اتفاق افتاد و با استقبال فراوان او روبرو و بلافاصله خود او آنها را منتشر کرد.
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این فهم و درک بالا توام با دلسوزی
ان شاء الله این ملت و کشور به قله های سعادت میرسد و همه ی دوستدارانش در سرتاسر گیتی بدان مفتخر خواهند بود که البته نشانه هایش از هم اکنون نیز هویداست و این شلوغیهای جنون وار داعشی ها در داخل و خارج نشانه ی نگرانی های دشمنان ما از پیشرفتهای منطقه ای و فرا منطقه ای مان با وجود کاستیهایمان است....
Iran, Islamic Republic of
شعور بالا ؟!!!
خخخخخخخ ! بپا چشمت نزنند !
Iran, Islamic Republic of
شنونده باید عاقل باشد.اینکه آنها چه برداشتی میکنند برای ما مهم نیست.چهل سال حرف حق ما را قبول نکردند حالا مصاحبه با جرثومه های فساد چه حسنی برای ایشان دارد. آن چه از دل بر آید لا جرم بر دل نشیند.اینکه آقای شریعتمداری پاسخ سئوال را نداد به دلیل این است که آنها خودشان میدانند جنایت این افراد کاملا مثل جنایت داعشی هاست.آتشزدن و لگد مال کردن پرچمی که کلمه لا اله الا الله و الله اکبر بر روی آن نقش بسته است و یا راندن کامیون روی ملت یا تیر اندازی کور در بین ملت اگر اعمال داعشی نیست پس چی هست.
Iran, Islamic Republic of
من نظر دهنده ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ ۱۰:۰۰ هستم. من هم بسیار با شما موافقم. ولی نتوانستم مثل شما دیدگاهم را حلاجی کنم چون صاحب تخصص در رسانه نیستم.
همانطور که گفتم اگر آقای شریعتمداری حضور ذهن و آمادگی داشت میتوانست پاسخ های سنگینی بدهد. به رسمیت نشناختن ساده ترین پاسخ بود. برای آقای شریعتمداری این پاسخ خیلی ساده است. از ایشان با توجه به سابقه و سمت انتظار بیشتری میرفت. اگر من این پاسخ را میدادم بسیار حرفه ایی عمل کرده بودم چراکه من آدم عادی هستم.
پاسخ هایی که سیاست من و تو را باز میکرد و در عین حال تریبون را از خبرنگار به نفع خودش قبضه میکرد.
توحید
Iran, Islamic Republic of
عالی بود، ولی ای کاش یکی از اون جوابهای دندانشکنشون رونصیب مجری می کرد تا فضاحت وبطلان اونهابیشتر روشن می شد
شمس
United Kingdom
جواب دندون شكن ؟! مگه نديدى لال شد ؟ اين بشر فقط براى داخلى ها نيم متر زبون داره !
حاجیان ملکی
Iran, Islamic Republic of
درود برمجاهد بزرگ شریعتمدار عزیز لعن ونفرین براغتشاش گرانیکه به پرچم کشور عزیزمان هم رحم نمی کنند ومورد حمایت اسرائیل وبهایهای مزدور هستند انها لیاقت هم کلامی با عزیزمان شریعتمدار را ندارند نویسنده توانا برایت عزتمندی بیشتر ارزومندم
كيومرث
United Kingdom
عجب جواب هوشمندانه اى ! نيم متر زبون داره در برابر ملت ، سى ساله شب و روز عليه ياران امام و انقلاب پرت و پلا ميبافه اونوقت در برابر يه الف بچه كه حكم نوه شو داره لال مونى ميگيره و نميتونه از حرف خودش هم دفاع كنه !
حسین
Iran, Islamic Republic of
حداقل از شما این انتظار هست که بین برسمیت نشناختن یک شبکه معاند و ناتوانی در پاسخگویی را تشخیص بدهید.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
کار حاج حسین، شبیه کاراون ورزشکاریست که در مقابل نماینده رژیم نحس ونجس وسگ هار منطقه قرار نمیگیره ، چرا؟ چون اون رژیم نجس رو به رسمیت نمیشناسه واگه جلوی نمایندش به میدان میرفت یعنی اون رژیم رو به رسمیت شناخته. حاج حسین هم این شبکه تروربستی رو (که شبانه روز مثلا یه عده کارشناس رو دور خودش جمع میکنه و۲۴ ساعته دارن سپاه رو میکوبن وحتی یه کارشناس عرب، تو همون میز گرداشون تو دهن اینها میزنه به حمایت از سپاه، )، به رسمیت نشناخته که باهاشون مصاحبه کنه. شیرفهم شد!؟
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری 40ساله برعلیه منافق و دشمنان انقلاب مینویسد ومیگوید ؛ اگر منصف باشید میتوانید با مراجعه به مقالات ومصاحبه هایش ببینید در باره هر موضوعی هر صحبت وتحلیلی که کرده بعدا درست از آب در اومده و این نشون از هوش خدادادی و بصیرت وشجاعت او در مقابل دشمنان خداست
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
....والذین معه اشدا علی الکفار رحماء بینهم
...حاج حسین عزیز گُلی به گوشه ی جمالت دستت درد نکنه .
Iran, Islamic Republic of
باید از هر تریبونی برای دیدگاههای خود استفاده کرد حتی اگر تریبونی دشمن باشد مگر اینهمه بعد از انقلاب مسئولین ما با رسانه های غربی مصاحبه نکرده اند. مهم این است که چی بگیم نه اینکه با چه رسانه ای صحبت کنیم
Iran, Islamic Republic of
من نفهمیدم کجاش هوشمندانه بود
قربانی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به این شجاعت
Iran, Islamic Republic of
احسنت برخی تازه بدوران رسیده ها کمی بفهمند!!
sami
Iran, Islamic Republic of
کجاش جالب بود. من نمیدونم چرا مسئولین ایران همش درگیر اینن که کیو به رسمیت بشناسن و کیو به رسمیت نشناسن. اصن شبکه من و تو منافق، کافر، قاتل. بالاخره تعداد زیادی ایرانی داخل ایران دارن میبینن این شبکه رو و آقای شریعت مداری اگه پاسخی داره باید بگه. کار از به رسمیت شناختن و نشناختن خیلی ساله گذشته و اتفاقا یکی از مهمترین علل عقب افتادگی ایران تو خیلی بخشها همین نگاهه. به جای اینکه ایران خودشو بکشه بالا با به رسمیت شناختن و نشناختن یه سری جاها و افراد فقط صورت مسئله رو پاک میکنه
Iran, Islamic Republic of
شما متوجه نیستی داداش
Iran, Islamic Republic of
افرین حاج حسین کچلش کردی ناز شصتت
Iran, Islamic Republic of
...