جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱۶

تهدیدبه ترورسردارسلیمانی درتلویزیون اسرائیل

شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 568093
افشاگری‌های یک افسر سابق رژیم صهیونیستی در خصوص خوی وحشیانه این رژیم در نهایت به تهدید حاج قاسم سلیمانی ختم شد.
تهدیدبه ترورسردارسلیمانی درتلویزیون اسرائیل
به گزارش جهان نيوز،رعب و وحشت پوچ و تو خالی 6 ساله‌ای که گروهک تروریستی داعش در جهان برپا کرده بود، در نهایت با وعده صادق شیرمردی از دیار ایران زمین درهم شکست؛ حاج قاسم سلیمانی، سردار کهنه کار جبهه‌های نبرد که قول مردانه‌اش در گرفتن انتقام خون فرزندان این مرز و بوم، خواب داعشیان ددمنش را  در عرض کمتر از سه ماه بر هم زد و از هم پاشید.
حالا خواری و زبونی داعش دست‌نشانده بیش از هر زمان دیگری، لکه ننگی شده بر پیشانی گردانندگان اصلی‌اش؛ آنهایی که روزی در مجامع جهانی نقاب ادعای مخالفت با داعش می‌زدند و روز دیگر به‌عنوان شاهراهی حیاتی، تامین‌کننده مهمات و آذوقه این گروهک تروریستی بودند؛ سرکرده‌هایی که حالا برای رهایی از این چاه خودساخته‌‌ و برای کاهش چنین رسوایی سنگین و خفت‌بار، دست به دامن آخرین تیر ترکش وحشی‌گری خود شده‌اند و بار دیگر تهدید به ترور کرده‌اند!
به تازگی یکی از ژنرال‌های سابق ارتش رژیم صهیونیستی در گفت و گو با شبکه i24 رژیم صهیونیستی، در سخنانی تند و تهدیدآمیز علیه ایران، ترور سردار سلیمانی را هدف اسرائیل عنوان می‌کند!
گرشون هکوکین، افسر نظامی رژیم اسرائیل رو به مجری برنامه می‌گوید: "قاسم سلیمانی ممکن است هدف ترور اسرائیل و بازوهای امنیتی آن باشد. وقتی رأس هرم را جدا کنیم همه آرام و خوشحال می‌شوند! بله، سلیمانی هدف اسرائیل است. اسرائیل پیش از این نیز عملیات‌هایی از این دست را اجرا کرده است. ما می‌دانیم چگونه اجرا کنیم اما سؤال این است که آیا این اقدام برای اسرائیل خوب است؟ منطق ایران اکنون پایان یافته و ایران در آستانه مرحله جدیدی قرار گرفته است. آنها باید درباره شیوه کارهای خود بازنگری کنند و از نو بیندیشند".
هکوکین در ادامه در جواب این سوال که آیا اسرائیل می‌تواند با حضور نیروهای مورد حمایت ایران در مناطق ارضی کنار بیاید یا خیر گفت: "اسرائیل می‌تواند همزیستی مسالمت آمیزی به رغم وجود نیروهای حزب الله و ایران در مرزهای سوریه داشته باشد همانگونه که پیش از آن با ۱۲ گردان سوری داشت.

ما سال‌های طولانی با هم کنار آمده‌ایم و همزیستی مسالمت آمیز داشته‌ایم، اما آنچه اسرائیل در این مرحله باید انجام دهد و تا کنون انجام نداده ایجاد نوعی رعب و وحشت است.  وقتی اوضاع تغییر کند همه می‌دانند چه اتفاقی خواهد افتاد".

دریافت.mp4
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتت کنه
سردار سلیمانی فدای داره
جانها به قربانش
Iran, Islamic Republic of
ای حرامزاده های صهیون اگر هوس کردید که تخم و ترکه و نسل و ریشتون را خشک کنیم و طرفداران داخلی ایران و خارجیتان را یکجا دفن کنیم از این غلط های اضافی کنید.قوم ظالمین اخر های عمرتون نزدیکه و این نصرت الهی است .
M.sh
Iran, Islamic Republic of
یک تار موی سردار دلها کم بشه، تلاویو وحیفا را با خاک یکسان میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
چرا ما نباید پیش دستی کنیم.
همیشه بهترین های ما را زده اند و ما هم گفته ایم تلافی می کنیم. اما یا نشده و یا بازدارنده نبوده، پس قبل از حمله انها کاری باید کرد.
Iran, Islamic Republic of
گنده های اونها به هیچ دردی نمیخورن ...
Iran, Islamic Republic of
عصبانیت اسراییل از نابودی داعش آنها را یاغی تر از همیشه نموده. تروریست دولتی در قرن 21 مایه ننگ چامعه جهانی .
Iran, Islamic Republic of
کشیده اول را ما بزنیم تا بفهمند یه من ماست چقدر کره داره نگذاریم داستان تهرانی مقدم تکرارشود ....دوران بزن دررویی تمام شده !!
amir
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز،
شهید بزرگوار تهرانی مقدم، در حین خدمت و در اثر حادثه به شهادت رسید. این حرومزاده صهیون ربطی به اون ماجرا نداشت.
حسن
Iran, Islamic Republic of
باسلام
از روی عقلانیت عرض می کنم به خدای احد و واحد
یک تار موی سردار کم بشه تماماً از چشم رژیم کثیف و بدذات صهیونیسم و آمریکا می بینیم ان وقت است با سردارها و سربازان لشکر30 میلیونی امام حسین(ع) در طرف هستند. کسی جرات دست زدن دارد بسم ا...
Iran, Islamic Republic of
به خدا از همین مسیر اربعین به سمت اسرائیل جنایتکار تغییر مسیر بدهیم ، اسرائیل هیچ کاری از دستش بر نمیاد.
اینجوری زدیم به ریشه صهیونیسم جهانی.
Iran, Islamic Republic of
هاهاها
شتر در خواب بیند پنبه دانه
حسن
رهبر عزیزمان فرمودند که : اسراییل قطعا" 25 سال آینده را نخواهد دید .
Iran, Islamic Republic of
امیدورم که فرمانده سپاه پاسداران جواب دندان شکنی به رژیم جعلی اسرائیل بدهد که در صورتی که حتی فکر ترور در سر آنها عبور کند، حتی نتانیاهو هم دیگر امنیت نخواهد داشت.
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
ایران نیز بایست جواب این تهدید امنیتی را آنچنان بدهد که اسرائیل جرائت به زبان آوردن چنین تهدیداتی را نیز نداشته باشد
Iran, Islamic Republic of
این بیشتر شبیه همجنسبازای اسرائیل هست تا ژنرال. حیف این اسم که تو به زبون میاری
Romania
قاسم سليماني براي همه ما عزيزه و هميشه سربلند باشه چون واقعا اهل عمله نه شعار و حرف زدن بعد هم يه گوشه بشينه حرف كه ميزنه ميره عمل ميكنه مياد... ايكاش منم در جوارش فعاليت ميكردم
چون تو اين سيستم مدعي توخالي فقط اونه كه بي ادعا هست و به قول هاش عمل ميكنه
سليماني از اول هم تو ليست ترور بوده و مسئله تازه اي نيست و تا حالا نتونستن و بعدها هم نمي تونن
اينا لفاظي هست كه تو عالم سياست معموليه
همين را به قاسم سليماني بگوييد اگر عكس العملش غير از لبخند بود من ديگه نظر نميدم