دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲

ترامپ باهوش ترین یا کودن ترین رئیس جمهور آمریکا؟

سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 559878
به گزارش جهان نیوز، هفت رخ ترامپ را بهتر بشناسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
به عنوان یک مدیر فرهنگی بازنشسته عرض می کنم بر خلاف خیلی از نظریات در خصوص این شخص و موافق نظر مقام معظم رهبری چهره ی اصلی آمریکا با روی کار آمدن ترامپ مشخص شد . این فرد دارای ضریب هوشی فوق العاده ای در ایفای نقشهای متضاد است . و کوچکترین تردید در انجام برنامه های خود ندارد .برنامه های از پیش طراحی شده در اختیارش گذاشته اند که بی کم و کاست انجام خواهد داد . در روابط بین الملل زبانش زبان تهدید بوده و فقط منطق زور را خوب می فهمد . هنگامی که حریف را از خود پرزورتر ببیند بلافاصله و با زیرکی جا خالی می کند . همانند کره شمالی که دست بر ماشه موشک دارد و تاکنون از ترامپ در مورد کره ی شمالی چیزی جز زوزه شغال نشنیده اند .و چه خوب است که امروز آشپزهای برجام بیایند زانوی ادب در مقابل مقام معظم رهبری بزنند و محترمانه بگویند :آقاجان شما گفتید اما ما اشتباه کردیم.ترامپ را دست کم نگیریم.
Iran, Islamic Republic of
برخلاف بعضی ها که می گویند احمقه .....خیر باهوشه ویه تیم روان شناس هوراهیش می کنه ! خلاصه سرکار گذاشتنش عالیه اگه زمان خاتمی ترسو بود وی قباله شش دانگ ایران را به نامش می کرد