چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۲
۴

زمانی که شاه خائن درمقابل خبرنگار ضایع می شود

سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 556216
به گزارش جهان نیوز،وقتی محمدرضا شاه درمقابل خبرنگار ضایع می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ولی در جمهوری اسلامی خبرنگاری نتوانست کاندیدای مورد نظر لیبرال ها را ضایع کند.
هادی
Sweden
البته زن هایی وجود دارند که عقلشان بیشتر از مردان است، منظورم مردهایی که هنوز به یاد خاندان پهلوی آه حسرت میکشند.پدرش مسجد گوهر شاد حرم امام هشتم(ع) را به گلوله بست و چادر از سر مادر بزرگ های ما کشید و پسرش پای آمریکا را اینجا باز کرد و با کودتای آمریکایی، دولت قانونی و مردمی رو ساقط کرد.در مورد فساد و فحشاء دربار هم خاطرات ملکه مادر شاه رو بخونید البته برای 18 سال به پایین خوب نیست.
افشین
Iran, Islamic Republic of
بنظر می رسد که محمد رضا احکام دینی را بیشتر از این بلد نیست وچون بلد نیست ادامه نمی دهد .ولی جای اینچنین خبر نگارها سمج در ایران بسیار خالی است
Iran, Islamic Republic of
این که سوالش در مورد تساوی مرد و زن بود، اصلا خبرنگار از منظر دینی سوال نکرد. اما این واضح هست که زن و مرد در برخی از ویژگی های مهم تفاوت دارند و از این جهت حقوقشون ( وظایف و اختیارات ) در برخی موارد تفاوت میکنه . تو بعضی چیز ها حقوق آقایان بیشتره و تو بعضی چیز ها حقوق خانم ها . البته در این که هر دو انسان هستند شکی نیست. فکر کنم از منظر دینی (اسلام) هم همینطور باشه.