جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۵

تهدید ایران توسط داعش با انتشار ویدئویی به زبان فارسی

سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 508971
https://jahannews.com/vdchq6nmz23nvwd.tft2.html
jahannews.com/vdchq6nmz23nvwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاظم
Iran, Islamic Republic of
اقا زاده ها ونجومی بگیران در خط مقدم جنگ اماده اند.!
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بيند پنبه دانه ....
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
والا اگه قرار باشه جنگی بشه و امنیت ایران به خطر بیافته گردن کلفت ها با اولین پرواز تو کانادا و... میرن دنبال عشق و حال و بازم جوون های ما سلاخی میشن و سلاخی میکنن . اقا زاده های خودشون که اکثریت در حال تحصیل در خارج کشور هستند و من تا بحال نشنیدم از دماغ اقازاده ای خون بیاد ولی بازم اینجا ایرانه و داعش سهله همه عرب ها هم بیان یونجه میخوریم ولی خاک نمیدیم.
کارشناس تعقیب داعشی
Iran, Islamic Republic of
جماعتی نادان و خشک مقدس تکفیری دربدنه مسلمین آبروی اسلام را خدشه دار کرده اند. علمای دین حکم شرعی این جماعت کوته فکر را که از کیسه سازمانهای جاسوسی دنیا مثل سیا و موساد نشخوار میکنند صادرکنند تا درهرنقطه ایی از این کره خاکی مشاهده گردند بیدرنگ بسزای رفتارهایشان برسند .این حیوان صفتها از رفتارهای صدام سیاه چاله نشین دوران اختفای خود عبرت نگرفته اند .تصور میکنند قاشق را بکمر خود ببندند با نبی مکرم اسلام شام ویا نهار را صرف میکنند .در طول عمر خود تا کنون به جماعتی کوته فکربرخورد نکرده ام .فراموش نکنید میلیونها ایرانی ایران زمین درسرتاسر گیتی که به گواه تاریخ از سلحشوران میباشنددرهرکارزاری که رنگ حماسه بخود گیرد ایرانی میدرخشد .داعش همانند مار بی نیشی است که حتی کیسه زهر هم ندارد بلکه حرکات آنها ناشی از ترس است .
Iran, Islamic Republic of
نکشیمون سامورایی