جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۰

تصاویر/ سیما قربانی جدید اسید پاشی

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 190543
مادر سما کوچولو که خود در آستانه جوانی و 18 سال بیشتر ندارد، چند روز پیش در مراجعه به منزل و پیش چشم ده ها شهروند از سوی یکی از خواستگاران سابق خود قربانی اسیدپاشی شد و هم اکنون در وضعیت وخیمی بسر می برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


در مواردقبلي كه با عفو اسيد پاش مواجه شده اين اميد را به جنايتكاران ميدهد كه مورد گذشت قرار ميگيرند و اينكار باعث جري شدن اين افراد بي شخصيت خبيث ميگردد . اسيد پاش بايد در حكم مفسد في الارض اعدام شود .
United States
اینکه اسیدپاش باید در حکم مفسد فی الارض باشه منم موافقم (البته حکم شرع رو نمی دونم شاید با احساس ما مطابث نباشه)
اما بخشش یا عدم بخشش اسیدپاش قبلی ربطی به اشاعه اون نداره مگه الانم کمند ادمهایی که در ملا عام به دلیل تجاوز یا قتل اعدام میشن ولی قتل و تجاوز ریشه کن نمیشه؟
Iran, Islamic Republic of
تو رو به خدا به گوش مسئولین بروسونید یه فکری به حال این قضیه بکنند اینا جرمشون ار صدام کمتر نیست که اسید رو مثل بمب شیمیایی به صورت مردم میریزند اصلا یه کاری بکنند که فروش اسید ممنوع باشه
Iran, Islamic Republic of
مشکل از عدم فرهنگ سازی است
Iran, Islamic Republic of
آخه یعنی چی . مگه ما داریم تو جنگل زندگی میکنیم والا حیونا با هم این کار هارو نمی کنن . آخه ... این بنده خدا ازدواج کرده رفته تازه یه بچه هم داره . تو هم برو با یکی دیگه زندگیتو شروع کن خوب !
به خدا نمی دونم دیگه باید چی بگم .به خدا آدم از مرد بودن خودش خجالت می کشه !!!
United States
اگر مثل متجاوزین به عنف اعدام بشن دیگه از این غلطهای زیادی نمیکنن
Iran, Islamic Republic of
مثلا اگه این اتفاق برای دختر یکی از مسولین پیش اومده بود، شدت و زمان قصاص چقدر طول میکشید؟
مسولین فکر کنن ما هم مثل خانواده خودشون هستیم یک قانون درست حسابی وضع کنن. اگه اون خانوم بجای بخشش قصاص کرده بود الان این حیوان به خودش اجازه نمیداد با این بیچاره این کار رو انجام بده
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی که با این جنایت برخورد جدی نشود اوضاع همینطور روز به روز بدتر هم می شود ،مسئولین باید جوابگو باشند
Iran, Islamic Republic of
فقط قصاص
اگه یکی از اینا قصاص بشه درس عبرتی میشه برای بقیشون اگه من جای شما بودم طوری قصاصشون میکردم که بقیشون دیگه به هیچ وجه به اسید پاشی فکر هم نکنن