جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴

ابتکار رئیس جمهوربرای شادی کودکان غزه

پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب: 374935
شماری از مردم شهر کاراکاس برای کودکان فلسطینی اسباب بازی ساختند تا به کودکان یتیم غزه اهدا شود.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، مردم ونزوئلا روز شنبه در کاراکاس برای کودکان فلسطینی که قرار است به زودی وارد این کشور شوند، عروسک دست ساز ساختند.

این اسباب بازی‌ها که دست ساز هستند قرار است به شماری از کودکان یتیم فلسطینی که گفته می‌شود به ونزوئلا منتقل خواهند شد، اهدا شود.

«فیدل بارباریتو» وزیر فرهنگ ونزوئلا در این باره گفت: با نثار عشق از طرف دختران و پسران ونزوئلا برای دختران و پسران فلسطینی که قرار است در مراکز نگهداری هوگو چاوز مستقر شوند. برای کودکان غزه عروسک می‌سازیم. این ابتکار عمل را رئیس جمهور نیکولاس مادور پیشنهاد کرده بود.

وی افزود: این اسباب بازی‌ها همچنین برای دختران و پسرانی که هم اکنون در غزه هستند، فرستاده خواهد شد.

«الخاندرو آرولو» یکی از افرادی که در ساخت اسباب بازی مشارکت داشت هم گفت: من این اسباب بازی را برای بچه‌های فلسطینی که هیچ اسباب بازی ندارند رنگ آمیزی می‌کنم. آن‌ها چیزی در اختیار ندارند، آن‌ها خانه ندارند و غمگین هستند زیرا برخی از آن‌ها والدین خود را از دست داده‌اند.

«نیکلاس مادورو» رئیس جمهور این کشور هفته گذشته از ایجاد پناهگاههایی برای پذیرایی از کودکان فلسطینی که در جنگ زخمی یا یتیم شده‌اند، خبر داد.

بنابراین گزارش، مادورو نیز مثل «هوگو چاوز» منتقد صریح اسرائیل و مدافع استقلال فلسطینیان است. در آوریل ۲۰۰۹، مقامات فلسطینی روابط رسمی دیپلماتیک با ونزوئلا برقرار کردند و دفتر دیپلماتیک در کاراکاس گشودند. ونزوئلا در جنگ قبلی اسرائیل در غزه روابطش را با این رژیم قطع کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *