جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

معدنچی:ژوزه مرا تأیید کرد

يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب: 233994
مهرزاد معدنچی از عقد قرارداد داخلی‌ با پرسپولیس خبر داد و گفت: مانوئل ژوزه مرا از نظر فنی تایید کرد.
به گزارش جهان مهرزاد معدنچی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: پس از اینکه روز پنجشنبه با سردار رویانیان دیدار داشتم همراه شیرینی معاون باشگاه و سرپرست موقت تیم و زاید به ورزشگاه درفشی‌فر رفتم تا بازی با فولاد را ببینم. پس از این اتفاقات قرارداد داخلی‌ام را بستم و هیچ مشکلی نبود.
 
وی افزود: پس از این اتفاق، سعید شیرینی به من گفت با توجه به اینکه بازیکن آزاد هستم مشکلی برای ثبت قراردادم وجود ندارد و با خیال راحت تمرینم را شروع کردم. روز گذشته پس از اینکه همه چیز امضا شده بود سرپرست پرسپولیس به من گفت به دلیل گرفتاری امروز قرارداد من در هیئت فوتبال ثبت می‌شود. امروز شیرینی را در تمرین دیدم اما دیگر با او حرفی نزدم چون قرارداد داخلی‌ام را امضا کردم و تا اول مرداد وقت است که قراردادم را ثبت کنم. هر موقع صلاح بود برای ثبت قراردادم آماده‌ام.
 
معدنچی خاطرنشان کرد: وقتی در بازی فولاد وارد ورزشگاه درفشی‌فر شدم و لطف هواداران را دیدم به این واقعیت پی بردم که یکی از بهترین انتخاب‌های خودم را انجام دادم. در پرسپولیس دو سال بازی کردم و خاطرات خوبی دارم و اکنون هم با تمام انگیزه‌ام می‌خواهم دوباره در این تیم سال موفقی داشته باشم. رابطه من و پرسپولیس قلبی است. من یک سال در شرایط فوتبالی نبودم اما حالا آمده‌ام که جواب مثبتی به اعتماد باشگاه، کادر فنی و هواداران خونگرم این تیم بدهم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که می‌گویند مصدوم هستی به فارس گفت: واقعاً نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا آمده و چرا زده می‌شود. پس از جلسه امروز و بعد از اینکه قراردادم را بستم دیداری خصوصی با ژوزه داشتم. او حرفی به من زد که واقعاً من را سورپرایز کرد. به من گفت واقعاً در تمرین امروز که پا به توپ شدی، با نشاط و با انگیزه بودی. حتی در فوتبال امروز دو گل زدم و ژوزه از من راضی بود.
 
این بازیکن افزود: باید به آمادگی بدنی لازم برسم، حتی روز جمعه که تمرینات تعطیل بود من و زاید تمرینات اختصاصی انجام دادیم. مطمئن باشید از نظر پا هیچ مشکلی ندارم و ژوزه نیز آنقدر حرفه‌ای است که می‌داند چه بازیکنانی را لازم دارد.
 
معدنچی تاکید کرد: ژوزه به من گفت تو را آرام آرام می‌خواهم، عجله نکن و راحت به شرایط آرمانی برس. من تو را در هفته دوم و سوم با توجه به اینکه تأییدت کرده‌ام لازم دارم.
 
معدنچی با اشاره به تماس یک ماه پیش رویانیان اظهار داشت: حدود یک ماه پیش از پرسپولیس با من تماس گرفتند و گفتند در لیست دنیزلی جای داری. دکتر فرید زحمت کشیدند و از من تست پزشکی گرفتند، 10 جلسه هم با چیذری تمرین کردم و عکس‌های مختلفی هم از پایم گرفته شد و خدا را شکر مشکلی نداشتم اما شرایط طوری شد که دنیزلی به ایران نیامد.
 
معدنچی با تشکر از رویانیان تأکید کرد: جا دارد از مردانگی رویانیان تشکر کنم چون سر حرفش ماند. رویانیان به من گفت اگر در تست پزشکی خوب باشی تو با مایی. علی‌رغم اینکه دنیزلی رفت او مردانگی کرد و به قولش عمل کرد. خیلی از مدیران هستند که نظرشان ساعتی تغییر می‌کند اما من به رویانیان یک قول می‌دهم و آن هم اینکه با تمام وجودم به پرسپولیس خدمت خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *