جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۳
۹

راهپیمایی عفاف و حجاب در تهران

يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 370009
تجمع اعتراضی جمعی از مردم انقلابی در رابطه با احیای حجاب و عفاف مقابل پارک ملت برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فقط تو این یک سال وضع حجاب بد شده قبلاً بد نبود چون اگه بد بود حتماً اینها تجمع می کردند
نه قبلا هم بد بود که ثمره دوران خاتمی بود...حالا تو این یکسال بدتر هم شده
ببخشید شما تازه اومدید ایران؟واقعا به کی می گید بدحجاب؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جمله حاج آقا خاطره رو که مال همین امسال است بخونید تا ببینید ریشه ترویج بد حجابی که اصل خانواده ها رو تهدید می کنه از کجاست
ازتون خواهش میکنیم مردم را شما همینطور اگاه کنید مردان مملکت راکه خواب برده است!
حجاب و عفاف با این راهپیمائی ها و تجمعات درست نمیشه. تنها راه درمان اینه که نهادهای فرهنگی بپذیرند تا به حال کاری انجام ندادند و بپذیرند که این حاصل کوتاهی اونهاست بعد بشینن و یه برنامه جامع و مدون برا این مساله طراحی کنند.
در حال حاضر هیچ مرکزی در کشور هیچ برنامه ای برای موضوع حجاب و عفاف نداره. نه حوزه های علمیه، نه آموزش عالی، نه آموزش و پرورش، نه صدا و سیما، نه وزارت ارشاد، نه وزارت جوانان، نه نیروی انتظامی و نه هیچ سازمان و ارگان دیگه ای در این کشور برنامه ای برای موضوع عفاف نداره و تنها به شعارهای توخالی و بی محتوا بسنده کرده اند.
درد زیاده منتهی کسانی که باید دردها را درمان کنند هنوز از خواب بیدار نشدند...
درود بر شرفتون
الف
New Zealand
معلوم نیست جامعه ما به کدوم سمت میره؟!!! خیلی دردناکه ...کاش مردم ایران می فهمیدند که این جوامع غربی که رسیدن به آزادی های اونها شده آمالشون، چقدر از درون فاسد هستند و چقدر خانواده ها سست و بی معنی هستند. من خارج از کشور زندگی می کنم و بسیار بسیار دیدم افرادی که چندین فرزند نامشروع دارند و فرزندان معمولا تک والد زندگی می کنند...آیا این چیزی هست که جامعه ما دوست داره بهش برسه؟! این جوامع نتیجه بی حجابی و بی عفتی هستند...چرا مردم نمی خوان بفمند؟!
علي
کلا صد نفر هم نيستن