جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲۸

تازه‌ترین تصاویر از برخورد بابدحجابی

سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 172438
گشت هاي امنيت اخلاقي از هفته پیش کار خود را در تهران آغاز کردند. طرح «تشديد امنيت اخلاقي» هفته گذشته با حضور سردار رادان در تهران آغاز شد تا دغدغه‌هاي مردم در زمینه بدپوششي را مرتفع سازد. سردار احمدرضا رادان در آغاز این طرح تاکید کرده بود؛ به واسطه مطالبات به حق مردم و براساس قولي كه چند روز اخير داده بوديم، طرح امنيت اخلاقي در تهران، گيلان و مازندران تشديد خواهد شد. تازه‌ترین عکس های خبرگزاری فارس از انجام این طرح را در ادامه مشاهده می کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
برید جلو تجاوز دسته جمعی رو بگیرید که ابروی کشور را برده است. رکورد زدیم تجاوز 50 مرد به یک زن!!!!!!!!
United States
آیا مقصر نیستیم که برخی مردم ما اینطوری اند؟؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی که برید جلو تجاوز رو بگیرید؟؟ این هم خودش یه راه جلوگیری از تجاوزه عزیز برادر!
ضمنا بعضی از این عکسها مربوط به خود بدحجابیه، نه برخورد با بدحجابی که به نظرم جای انتشار نداره.
Iran, Islamic Republic of
هرمسئله ای در هر زمانی قابل پیگیریه پس اقای عزیز همه چیزا با هم دیگه قاطی نکنید خواهشن
Iran, Islamic Republic of
از در و ديوار شهر دزد و قاتل و متجاوز بالا مي رود انوقت اين همه نيرو براي چه كاري گمارده شده اند .
عزیزم باید خیلی کور دل و کم عقل باشه کسی که اینگونه تحلیل میکنه که برید دزد و قاتل بگیرید...اگه کمی هم تفکر داشته باشی می فهمی که منشا بسیاری از قتل و غارت ها و بی ناموسی ها همین وضعیت اسف بار حجاب و مخصوصا کسانی هست که برای به لجن کشیدن فضای جامعه و اعتقادات جوانان ما به طور حساب شده اینگونه به سطح شهر میان....
آری اینها هم قاتلان عصمت و اعتقادات و ارزشها هستند...
Iran, Islamic Republic of
بابا جون چرا شلوغش میکنی؟! کجا 50 تا مرد به یک زن تجاوز کردند اصلا چنین چیزی ممکن نیست.برادر عزیز مبارزه با بدحجابی مقدمه ای است برای جلوگیری از ابتذال زن و آرامش روانی جامعه و عدم بروز مشکلات ناموسی
Iran, Islamic Republic of
دست از این تحلیلهای خشک مغرضانه بردارید
مشکل جامعه ما بیشتر تبعیض و بی عدالتی است نه این
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه کسی که بی حجابی رو باب کرد توی شهر و دیارمون
Iran, Islamic Republic of
دغدغه ی مردم تجاوزاتی است که به ناموسشان می شود.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هیج بخشی از نظام وظیفه ی خود را در خصوص مشکل حجاب انجام نمی دهد وهمه ی مسئولیت را به عهده ی نیروی انتظامی واگذار نموده اند، کنار نشسته اند و ایراد میگیرند. (دیکته ی نانوشته غلط ندارد)
اکثریت مردم مخالف ورود نیروی انتظامی در موضوع عفاف و حجاب نیستند ولی نیروی انتظامی بخش سخت افزاری کار است، که باید در کنار ان و موازی با ان، بخش نرم افزاری (فرهنگی در تمام ابعاد)نیز فعال باشد.بدون ورود تمام قد قسمتهای دیگر(همان 26یا25قسمتی که امروزها زیاد گفته میشد)، سعی نیروی انتظامی به تنهایی، نه تنها نتیجه ای نمی دهد بلکه به احتمال زیاد نتیجه ی معکوس نیز دارد.
واقعا چرا دولت بجای اینکه حل مشکل عفاف و حجاب را از شاغلین در وزارتخانه ها ،ادارات و سازمانهای دولتی و دانشگاهها شروع نماید،از کف خیابان شروع کرده است؟
اگر کارمندان ادارات وسازمانهای دولتی ودانشجویان(که همگی از تردد کنندگان در خیابان نیز هستند) برای حضور در محل کار و تحصیل ملزم به رعایت پوشش اسلامی باشند ، آیا علاوه بر حل مشکل بد حجابی در ادارات و خصوصا در دانشگاهها) بسیاری از مشکلات کف خیابانها نیز حل نمیگردد؟
United Kingdom
بي حجابي وبي بندو باري محرک تجاوز هم می شود
Iran, Islamic Republic of
دست نیروی انتظامی درد نکنه. خدا خیرتون بده
من خودم یه خانم هستم و البته با حجاب. ولی شدیدا با این طرح مخالفم. چون معتقدم اصولا برخوردهای انتظامی با پدیده های فرهنگی شاید در کوتاه مدت یه مقدار جواب بده ، ولی آتش رو زیر خاکستر پنهان می کنه و بعد از چند وقت بیشتر باعث تشدید اون میشه.
ضمن اینکه همزمان با اجرای این طرحها ، موج توهین ها به خانم ها محجبه جامعه شدیدا افزایش پیدا می کنه و باعث تحقیر اونها در مکانهای عمومی میشه.
چه کسی مسئول این وضعیت ناراحت کننده ای هست که در جامعه برای خانومهای محجبه ای که با تحقیق و انتخاب خودشون حجاب رو انتخاب کردند ، هست؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم این طرح اثر خوبی داشته باشه یا نه اما ایول به بر و بچ نیروی انتظامی.حال میده موقعی که یکی از همین بی حجاباش داره برای پسرای بدبخت مجرد کلاس میزاره یهو حالشو بگیرن.این همه بقیه رو تحقیر میکنن بذار یه بارم خودشون تحقیر بشن.
Iran, Islamic Republic of
تجربه ثابت كرده كه هيچ چيزي را نمي شود با زور و اجبار به جامعه تحميل كرد و تنها راه حل اين معضل خانواده ها هستند و آن هم با كار فرهنگي.
Iran, Islamic Republic of
مبارزه با بدحجابی و بی حجابی ضامن آرامش روانی جامعه است.
ما از اینگونه طرح ها در کنار کار فرهنگی حمایت میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
اینها به چه قیمتی اینجور میگردن به خاطر خریدن یه نگاه از نامحرم ...چه جوری جواب خدارو خواهند داد ...اصلا یاد قیامتشون هستن ؟
Iran, Islamic Republic of
خداییش یه چیزی رو دقت کرده اید اینها از صبح زود که تو خیابون میان دیگه میرههههههه تا اخرشب به اصطلاح تا خروسخون صبح ...پس کی وقت میکنن بخوابن یا این جور ارایش کنن .......ماکه خدایش وقت نمیکنیم حتی جلو ایینه بریم ...نکنه اینها نمیخوابن یا ایستاده چرت میزنن که مبادا ترکیب سر و صورتشون به هم بخوره .........
Iran, Islamic Republic of
این شکلی میگردید که ادم مرد زن نما رو با زن مرد نما رو قاطی میکن .....نکنید دیگه ابروی ماها رو بردید ................
United States
امیدوارم ناجا با خشونت این کارو نکنه چون باعث میشه زحماتش به باد بره
Iran, Islamic Republic of
باور بفرمائيد كه خيلي دير شروع كردند

اونقدر دير شروع كردند كه اين بندگان خدا تحت تاثير ماهواره و امثال آن باورشان شده كه بي حجابي تمدن است و حجاب نشانه تحجر !

اين دير شروع كردن باعث شده كه كار عزيزان نيروي انتظامي دو چندان سخت تر شود . خداوند كمكشان كند .
United Kingdom
با بي حجابي و بي بند وباري در كشور تجاوز هم بايد صورت بگيرد.دستتون درد نكنه
Iran, Islamic Republic of
حالا هي بيايید معطل کنيد . اينقدر دير اقدام کرديد و دست روي دست گذاشتيد که حالا مجبوريد از مواضع اسلامي و حد وحدودهاي اسلامي هم کوتاه بيايد به نظر شما ايا ميشه با گفتمان و تذکر گروههايي که از عمد بي حجاب توي خيابونها مياند را دستگير و با حجاب کرد؟
Iran, Islamic Republic of
جديدا برخي از اين خانمها مثل اينکه با دوستاشون دعوا کردند و اونا هم با يه چيزي محکم زدند توي ملاجشون که روي کلشون به اندازه يه تپه اومده بالا . البته شباهت زيادي به کوهان شتر هم دارد البته اين شباهتي هست که در يک روايت از زبان گهر بار پيامبر (ص) امده که در اخر الزمان زناني هستند که موهاي خود را به شکل کوهان شتر در بالاي سر خود مي بندند
Iran, Islamic Republic of
اینا اولین دود را به چشم خودشون میکنن که خودشون رو از یه زندگی سالم الهی محروم کردن چون عمر دنیا که زود میره و چشم به هم بزارن دیگه ...
آزادي لخت و پتي بودن كه نيست.
اين بدبختيه نه آزادي.
خيال ميكنن مانتو شون هرچي كوتاه تر بشه خوشكل ترن.
خدا شفايي به همشون بده انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
کاربدهیدبه اینها ، ازترس شغلشان هم شده اصلاح می شوندخیلی ازاین حرکات جنبه لج بازی دارد