شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۷

آبگرفتگی در معابر و خیابانهای تهران

يکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 193001
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا از روي پل عابر پياده رد نمي شوند .متاسفانه مافقط ايران را در تهران ميبيميم چرا همين صحنه هاي بارندگي و آب گرفتگي شهرهاي ديگر را نشان نمي دهيد فقط بحران را در تهران نشان ميدهيد
Iran, Islamic Republic of
بله دیگه همین هم میشه وقتی شهرداری با یک فکر کارشناسی نشده تمامی جوی آب کوچه ها و خیابان ها رو پر میکنه و جاش یک کانال تنگ و نامتناسب با آبهای سطحی و خانگی شهر میذاره فقط باید خدا رو شکر کرد که آب تو خونه هامون نمیاد.
خدا نکنه با یکی بد بشیم.حالا سوراخهای کف کره ماه هم تقصیر شهرداری تهران.آخه روزی که اومد همه چی مرتب بود الان خراب.4 تا شهردار یه تونل رسالت رو نتونستن تو 10 سال تموم کنن.حالا دو تا تونل داریم سومیش هم تو راهه.بابا کم لطفی تا کجا.تا کی میخوایم چشمامونو ببندیم.یه نگاهی به دورو برمون بندازیم بد نیست.
Iran, Islamic Republic of
ای بابا!
حالا اینکه مردم دارن تو خیابونا به جای راه رفتن شنا میکنن! تقصیر شهرداری تهرانه؟!
تازه تو محل ما بعضی جاها آسفالت خیابون ها هم کنده شده به خاطر بارون.
Iran, Islamic Republic of
مگه نمیگفید ترویج ورزش، خوب از شنا بهتر چیزی سراغ دارید؟
Iran, Islamic Republic of
باز خوبه اینجا اندازه تایلند بارون نمیاد
Iran, Islamic Republic of
به آقای شهردار بفرمائید خیابان درست کردن فقط اسفالت ریختن نیست ببینند کشورهای دیگر در پایتخت هایشان دیگر چگونه خیابان درست می کنندهمانطور خیابان درست کند. فکر آمدن باران هم باشند.